![]() |
Zangeres Natalia populairst bij homo's.
Nummer 1 dit jaar in de homo top 100 is
Natalia met I've only begun to fight. En vind dat ook wel een echt supernummer zu waar ik echt uit de bol kan voor gaan en het is ook een pracht madam als je het mij komt te vragen! Op 2 stond Isabelle A met Lekker Beest 8O |
Hmm, jammer ik ken Natalia niet ik woon dan ook al enige tijd niet meer in België hé.:oops:
Foto? |
Citaat:
![]() |
Je moet echt es naar haar muziek luisteren dan Andromeda, het is een van de grootste zangeressen die ons land rijk is! Echte klasse heeft zij!
Ze heeft zowel meezingers als slows. I want you back vind ik bv. een echte kippenvelplaat. |
Citaat:
Ik heb het genoegen gehad daar enkele fragmenten van mee te mogen pikken. Vlaamse kolder op z'n best, dat programma. Nu ja, ze zal wel haar verdienste hebben, veronderstel ik, die Natalia, maar mij doet ze toch niks hoor... Ik vind het maar een schreeuwlelijk... :? |
Ik had eigenlijk een beetje meer smaak verwacht. Het is waarschijnlijk een vooroordeel gelijk een ander maar zijn holebi's niet meer geneigd naar het artistieke, naar schoonheid, ... . Hieruit blijkt gewoon dat de overgrote meerderheid van de holebi's dezelfde smaak hebben als de overgrote meerderheid van de heases.
|
Citaat:
This is my life van Shirley Bassey vind ik ook zo'n steengoeie! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zen natoalia en iek zen van de kémpe en ik zing allien mo liekes die ik nie zellef kan schrève ik kan ok hiel goe daanse en ik hem idool wel nie gewonne mo ik verkop toch veul mie sedés as die peter men zaain hét lawijt.
|
Citaat:
|
Natalia in Concert : 5 mei a.s. in de Brabanthal in Leuven 8)
|
Shit, jullie zijn écht homo's.
Lekkere poep, though. Niet jullie. Natalia. |
Citaat:
|
Citaat:
bij de hetero-mannen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Natalia is idd een schreeuwlelijk, dan nog liever Anouk ofzo...
![]() |
homo's
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be