Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Jesus Kommt Zuruck (https://forum.politics.be/showthread.php?t=32155)

kemaldohak 10 april 2005 17:37

Jesus Kommt Zuruck

[font=Franklin Gothic Book][/font][font=Franklin Gothic Book]Der Prophet Jesus (Friede sei mit ihm) lebt in Gegenwart Allahs und wird zur Erde zurückkehren. Wenn er zurückkehrt, werden sich Muslime und Christen unter den wahren moralischen Werten der Religion versammeln und diese Werte werden vorherrschen auf der Erde. Mit der Verbreitung dieser religiösen Werte werden Frieden und Sicherheit regieren, und die Menschen werden jene Welt erreichen, nach der sie sich sehnen. [/font][font=Franklin Gothic Book][/font][font=Franklin Gothic Book]Die Ankunft des Propheten Jesus (Friede sei mit ihm) ist ein wunderbares Ereignis außergewöhnlicher Natur, dass die ganze Welt betreffen wird. Aus diesem Grund müssen alle ernsthaft Gläubigen unverzüglich Vorbereitungen für dieses heilige Ereignis treffen und all ihre Mittel zusammenbringen, um den Propheten (Friede sei mit ihm) auf die bestangemessene Weise willkommen zu heißen. [/font][font=Franklin Gothic Book][/font][font=Franklin Gothic Book][/font][font=Franklin Gothic Book]..............http://www.jesuskommtzuruck.com/index2.html [/font]

Andro 10 april 2005 17:56

Und Jesus sagst: Ich habe es nicht gewusst...

Raf 10 april 2005 18:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kemaldohak
[font=Franklin Gothic Book][/font][font=Franklin Gothic Book]Der Prophet Jesus (Friede sei mit ihm) lebt in Gegenwart Allahs und wird zur Erde zurückkehren. Wenn er zurückkehrt, werden sich Muslime und Christen unter den wahren moralischen Werten der Religion versammeln und diese Werte werden vorherrschen auf der Erde. Mit der Verbreitung dieser religiösen Werte werden Frieden und Sicherheit regieren, und die Menschen werden jene Welt erreichen, nach der sie sich sehnen. [/font][font=Franklin Gothic Book][/font][font=Franklin Gothic Book]Die Ankunft des Propheten Jesus (Friede sei mit ihm) ist ein wunderbares Ereignis außergewöhnlicher Natur, dass die ganze Welt betreffen wird. Aus diesem Grund müssen alle ernsthaft Gläubigen unverzüglich Vorbereitungen für dieses heilige Ereignis treffen und all ihre Mittel zusammenbringen, um den Propheten (Friede sei mit ihm) auf die bestangemessene Weise willkommen zu heißen. [/font][font=Franklin Gothic Book][/font][font=Franklin Gothic Book][/font][font=Franklin Gothic Book]..............http://www.jesuskommtzuruck.com/index2.html [/font]

Misschien kunnen ze hem deze keer verzuipen, dan kunnen we allemaal het kruis boven onze deur vervangen door een aquarium. ;-)

Knuppel 10 april 2005 18:29

Die hippy was gelukkig al ruim 500 jaar van de kaart voor de Allah van Mohamed het religieuze zaakje overnam, anders hadden ze hem wel opgeblazen.

Heb jij trouwens nog een kruis boven je deur hangen???
Rap weg dat onding en vervangen door een islamitische uitspraak tegen homosexuelen!
Je weet maar nooit waar het nog goed voor is tegen de tijd dat jij geslachtsrijp bent.:-P

C uit W 10 april 2005 18:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968
Und Jesus sagst: Ich habe es nicht gewusst...

't is ook 't enigste Duits dat je kan zeker?

C uit W 10 april 2005 18:47

't is trouwens Jesus Sagt...

Raf 10 april 2005 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C uit W
't is trouwens Jesus Sagt...

Nee, Jesus sagt. ;-)

Pietje 10 april 2005 18:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Nee, Jesus sagt. ;-)

......Plankskes ????????:lol:

Knuppel 10 april 2005 18:58

Veruit hetzelfde wat die islamitische profeet van Allah ook 'sagde', alleen geweldlozer.

C uit W 10 april 2005 19:08

Citaat:

Nee, Jesus sagt. ;-)

:mrgreen:

voicelesscharlie 10 april 2005 19:53

Citaat:

Misschien kunnen ze hem deze keer verzuipen, dan kunnen we allemaal het kruis boven onze deur vervangen door een aquarium. ;-)

Neen,laten we hem fussileren.Dan hebben we allemaal een geweer in huis.:mrgreen:

Raf 10 april 2005 19:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door voicelesscharlie
Neen,laten we hem fussileren.Dan hebben we allemaal een geweer in huis.:mrgreen:

Ja, dat is precies wat we nodig hebben: een stelletje bewapende fundamentalisten... :roll:

voicelesscharlie 10 april 2005 19:57

Citaat:

Ja, dat is precies wat we nodig hebben: een stelletje bewapende fundamentalisten... :roll:

Neen,zo is meteen het veiligheidsprobleem opgelost.

Raf 10 april 2005 19:58

Citaat:

Neen,zo is meteen het veiligheidsprobleem opgelost.

Nee, zo heb je meteen een veiligheidsprobleem gecreëerd.

voicelesscharlie 10 april 2005 20:01

Citaat:

Nee, zo heb je meteen een veiligheidsprobleem gecreëerd.

Ik wil hier geen discussie voeren over wapenbezit.
Maar ik ben in ieder geval voor.

Raf 10 april 2005 20:02

Citaat:

Ik wil hier geen discussie voeren over wapenbezit.
Maar ik ben in ieder geval voor.

Dat verbaast me allerminst. En jij bent precies één van die mensen die ik onder geen enkele omstandigheid een wapen zou willen toevertrouwen.

voicelesscharlie 10 april 2005 20:06

Citaat:

Dat verbaast me allerminst. En jij bent precies één van die mensen die ik onder geen enkele omstandigheid een wapen zou willen toevertrouwen.

Ik heb een jachtgeweer.
Maar wie een wapen wil bezitten moet daarvoor eerst een examen afleggen.
Voor de rest heb ik daar geen probleem.

Raf 10 april 2005 20:32

Citaat:

Ik heb een jachtgeweer.

Ow.. Ik dacht dat we het hier over echte wapens hadden.

voicelesscharlie 10 april 2005 20:40

Citaat:

Ow.. Ik dacht dat we het hier over echte wapens hadden.

Jij weet duidelijk niet wat een "echt "wapen is in zijn juridische betekenis.

12 sec. of numarx 10 april 2005 20:44

Van de Terugkeer van de Messias naar de Belgische wapenwetgeving in één pagina. Eén saaie pagina. Nice.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be