![]() |
Het religieuze forum?
Bent u gelovig of niet? Is er een correlatie met uw geaardheid? Een indringende reportage...!
Of stemt u naar aloude gewoonte gewoon weer op de sossen! Let the beast go! |
Eerlijk gezegd ben ik in theorie een agnost, in de praktijk eerder een atheïst. en hetero.
|
Katholiek en hetero.
|
Citaat:
|
Wat dit met internationale politiek te maken heeft is mij wel een raadsel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik mis de optie "ik ben atheïst en homo". Ik kan dus helaas niet deelnemen aan deze poll en verklaar hem bij deze van nul en generlei waarde.
|
Citaat:
|
Heiden & homo
Heiden & hetero Katholiek & hetero Katholiek doch homo Wat wil je hiermee suggereren? Dat homo's niet voor de Kerk zouden kiezen?? |
Citaat:
|
catalogeert u joden onder heidenen of onder andere? Gewoon uit interesse.
|
Ik denk dat het woord heiden hier verkeerd gebruikt is. Ik neem aan dat je met een heiden een atheïst bedoelt. Ik dacht dat het woord heiden alleen wordt gebruikt ofwel door christenen door niet-christenen aan te duiden ofwel om mensen aan te duiden die een religie aanhangen die je voor het christendom in deze streken terug vond. (en bij uitbreiding heel Noord-en Centraal Europa).
Joden, Islamieten,... zouden bijgevolg twee mogelijke opties hebben. |
Citaat:
edit: zie ook vorige post GAUSS. |
Citaat:
Hetero en Katholiek (of beter: Christelijk) |
Hetero, géén kerkloper maar wel respect voor christelijke waarden.
|
Atheïst en hetero
|
Citaat:
Onthou mijn wijze woorden: het leven zit hem in de nuances! |
Nonsens. Het is niet omdat de Heilige Kerk het homo-huwelijk verwerpt dat homo's tout court afgekeurd worden door de Katholieke Kerk.
|
Heb 'heidenen raus' gestemt voor de gein. :oops:
Bij nader inzien vond ik 'ik stem altijd voor de sossen' nog beter. :-P (btw: ik ben atheïst en nogal hetero) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be