![]() |
Als het blok zou regeren, is hij dan zelf wel veilig?
:?: :2gunfire: :?: :snipersm: Waarom verschilt Nederland dan van Vlaanderen? Is het onvermijdelijk? |
Citaat:
|
:lol: Postings van idioten zoals "logischerwijs" kunnen maar één iets betekenen: het Vlaams Blok is goed bezig.
|
U zei:
Citaat:
Citaat:
Concludeer pas als u weet waarover u praat. Het voorbeeld stelde zich in Nederland, in deze eeuw!!! Als U nu al beweert dat ik die linkse ben die Filip zal neerschieten of zo, dan bevestigd u enkel uw gebrek aan kennis. Ik ben zo vrij om uw woorden "overal linkse gekken, nietwaar?" te vertalen naar beschaafd nederlands: :arrow: "Ik denk dat er overal linkse activisten zitten" Op deze manier kan ik verder met u praten. (ik ben trouwens niet links noch rechts, ik kom van alle kanten!) :wink: |
Citaat:
|
hé, nu dacht ik hier sensationeel nieuws te lezen...
8O |
U zei:
Citaat:
Hou gewoon je bek maar. :oops: Tuurlijk! :P Soms is recyclage het beste om vervuiling te beperken !!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
U bent ontploft?
|
Citaat:
|
Pffffffff... Sensatiezoeker...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit vind ik!
![]() ![]() |
zo'n reusachtige identiteitskaart
hebt het maar voor he. |
Citaat:
Als je er na 5posts al in slaagt om zo bij te dragen aan het niveau van dit forum verdient dat niets anders dan de VL72-troffee :P !! Misschien een ideetje! :wink: |
ik zei:
![]() ![]() |
Citaat:
|
Ok, ik zal het je uitleggen:
:arrow: België is zo al klein genoeg. :arrow: Ik heb waalse vrienden :arrow: Ik ben graag in Wallonië :arrow: Ik blijf nog steeds overtuigd dat samenwerken mogelijk is :arrow: Ik zie enkel een oplossing op kort termijn in de gewenste splitsing :arrow: op vlak van geld moet ik niet klagen. :arrow: anders moeten we er Luxemburg maar bijnemen. :arrow: omdat ik dus tegen separatisme ben |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be