![]() |
Belgicisme en hooliganisme
Eergisteren ging ik naar een voetbalwedstrijd. Het was heel leuk tot er iemand een Vlaamse vlag boven haalde. Een groepje van 5 man met de Belgische vlag begon te roepen, trok de Vlaamse vlag naar achter en rostte met de vlaggenstok de ongelukkige drager af. Daarna spuwden de belgicisten onder het scanderen van "België blijft" en "België unitair" nog op de flamingant. Eentje trok zelfs zijn broek uit en kakte op hem. Hierna zongen ze de Belgische hymne onder de grimmige blikken van de omstaanders.
Nu is de vraag: zijn er nog belgicisten bij wie het theewater regelmatig overkookt? Ik begrijp dat de belgicisten het niet leuk vinden dat hij vlagt, maar is dit geweld nu echt nodig. Misschien moeten we wel pleiten voor een anti-agressiecursus voor belgicisten, alvorens ze een stadion mogen betreden. ;-) |
Wat een belachelijke topic.
|
Zo heb ik ook iets meegemaakt. Een paar jaar geleden zag ik op een fuif een jongen in elkaar geslagen worden door 4-5 man. Nu omdat ze geen leeuwenvlaggen droegen en volgens officiële BUB-cijfers 90% procent van de mensen Belgiscist zijn, kan ik alleen maar concluderen dat minstens 4 van dat groepje Belgiscist waren.
Wie doet iets aan de aggressie van de Belgiscisten?!? |
Citaat:
|
Citaat:
Diegene die zich kenbaar maakt door met Vlaamse leeuwen of Waalse hanen te lopen, vraagt als het ware om afgeslagen te worden. Diegenen die de heldendaad verrichten, zullen eeuwig herdacht worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kijk eens aan, men roept op tot geweld!!!
|
Citaat:
Er zijn zoveel zaken geen misdaad... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heerlijk als de belgicisten eens reageren, ofwel tonen ze aan dat ze echt NIKS gevoel voor humor hebben (Yann), of ze vertonen gewelddadige en licht gestoorde trekken (Cédric). Een onuitputtelijke bron van hilariteit! |
Citaat:
btw, er staat geen accent op mijn naam! |
Citaat:
Cedric laat zich weer van zijn beste kant zien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be