Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Staatsinrichting (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Belgicisme en hooliganisme (https://forum.politics.be/showthread.php?t=32221)

Tantist 12 april 2005 15:34

Belgicisme en hooliganisme

Eergisteren ging ik naar een voetbalwedstrijd. Het was heel leuk tot er iemand een Vlaamse vlag boven haalde. Een groepje van 5 man met de Belgische vlag begon te roepen, trok de Vlaamse vlag naar achter en rostte met de vlaggenstok de ongelukkige drager af. Daarna spuwden de belgicisten onder het scanderen van "België blijft" en "België unitair" nog op de flamingant. Eentje trok zelfs zijn broek uit en kakte op hem. Hierna zongen ze de Belgische hymne onder de grimmige blikken van de omstaanders.

Nu is de vraag: zijn er nog belgicisten bij wie het theewater regelmatig overkookt? Ik begrijp dat de belgicisten het niet leuk vinden dat hij vlagt, maar is dit geweld nu echt nodig.

Misschien moeten we wel pleiten voor een anti-agressiecursus voor belgicisten, alvorens ze een stadion mogen betreden.

;-)

Yann 12 april 2005 15:36

Wat een belachelijke topic.

Gauss 12 april 2005 15:42

Zo heb ik ook iets meegemaakt. Een paar jaar geleden zag ik op een fuif een jongen in elkaar geslagen worden door 4-5 man. Nu omdat ze geen leeuwenvlaggen droegen en volgens officiële BUB-cijfers 90% procent van de mensen Belgiscist zijn, kan ik alleen maar concluderen dat minstens 4 van dat groepje Belgiscist waren.

Wie doet iets aan de aggressie van de Belgiscisten?!?

Revolutie 12 april 2005 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yann

:lol: wie het zegt ...

Nello 12 april 2005 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gauss
Zo heb ik ook iets meegemaakt. Een paar jaar geleden zag ik op een fuif een jongen in elkaar geslagen worden door 4-5 man. Nu omdat ze geen leeuwenvlaggen droegen en volgens officiële BUB-cijfers 90% procent van de mensen Belgiscist zijn, kan ik alleen maar concluderen dat minstens 4 van dat groepje Belgiscist waren.

Wie doet iets aan de aggressie van de Belgiscisten?!?

Het aframmelen van separatisten is geen misdaad, maar een heldendaad. Op deze manier bescherm je de baan van agressieve chauffeurs, en haal je labiele, gevaarlijke individuen uit de maatschappij.

Diegene die zich kenbaar maakt door met Vlaamse leeuwen of Waalse hanen te lopen, vraagt als het ware om afgeslagen te worden. Diegenen die de heldendaad verrichten, zullen eeuwig herdacht worden.

Yann 12 april 2005 15:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nello
Het aframmelen van separatisten is geen misdaad, maar een heldendaad. Op deze manier bescherm je de baan van agressieve chauffeurs, en haal je labiele, gevaarlijke individuen uit de maatschappij.

Diegene die zich kenbaar maakt door met Vlaamse leeuwen of Waalse hanen te lopen, vraagt als het ware om afgeslagen te worden. Diegenen die de heldendaad verrichten, zullen eeuwig herdacht worden.

Zo is dat. De actie-reactie theorie. Geen reactie zonder actie (provocatie).

Tantist 12 april 2005 16:01

Citaat:

Wat vreemd dat net jij dat zegt ;-)

Tantist 12 april 2005 16:06

Kijk eens aan, men roept op tot geweld!!!

Nello 12 april 2005 16:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Kijk eens aan, men roept op tot geweld!!!

Neen, ik zeg dat het geen misdaad is, maar een heldendaad.

Er zijn zoveel zaken geen misdaad...

Tantist 12 april 2005 16:09

Citaat:

Neen, ik zeg dat het geen misdaad is, maar een heldendaad.

Een heldendaad die zal beloond worden met eeuwige roem. Lijkt me een oproep tot geweld!

Distel 12 april 2005 16:10

Citaat:

Het is inderdaad een goed geslaagde imitatie van een andere topic. :lol:

Patriot! 12 april 2005 16:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Eergisteren ging ik naar een voetbalwedstrijd. Het was heel leuk tot er iemand een Vlaamse vlag boven haalde. Een groepje van 5 man met de Belgische vlag begon te roepen, trok de Vlaamse vlag naar achter en rostte met de vlaggenstok de ongelukkige drager af. Daarna spuwden de belgicisten onder het scanderen van "België blijft" en "België unitair" nog op de flamingant. Eentje trok zelfs zijn broek uit en kakte op hem. Hierna zongen ze de Belgische hymne onder de grimmige blikken van de omstaanders.

Nu is de vraag: zijn er nog belgicisten bij wie het theewater regelmatig overkookt? Ik begrijp dat de belgicisten het niet leuk vinden dat hij vlagt, maar is dit geweld nu echt nodig.

Misschien moeten we wel pleiten voor een anti-agressiecursus voor belgicisten, alvorens ze een stadion mogen betreden.

;-)

Dit heb je duidelijk verzonnen, niewaar.

Vlaanderen Boven 12 april 2005 16:11

Citaat:

Wahahaha, en Yann beseft het dan nog niet eens!

Heerlijk als de belgicisten eens reageren, ofwel tonen ze aan dat ze echt NIKS gevoel voor humor hebben (Yann), of ze vertonen gewelddadige en licht gestoorde trekken (Cédric).

Een onuitputtelijke bron van hilariteit!

Nello 12 april 2005 16:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven

Heerlijk als de belgicisten eens reageren, ofwel tonen ze aan dat ze echt NIKS gevoel voor humor hebben (Yann), of ze vertonen gewelddadige en licht gestoorde trekken (Cédric).

en WIJ hebben dan geen gevoel voor humor?

btw, er staat geen accent op mijn naam!

Distel 12 april 2005 16:13

Citaat:

Oproepen tot geweld. Separatisten collectief voor labiele, gevaarlijke individuen verslijten. Geweldenaars vereren als helden.

Cedric laat zich weer van zijn beste kant zien.

Yann 12 april 2005 16:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven

Och jochie, jij hebt me duidelijk geen lessen te leren over gevoel voor humor. Ik zie ook de link tussen deze thread en de thread ivm verkeersagressie, maar deze topic is gewoon veel idioter. :)

Distel 12 april 2005 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Dit heb je duidelijk verzonnen, niewaar.

Je kon die verhaaltjes gratis krijgen bij elke aankoop van 90% ingebeelde Belgicisten.

Pier den Drol 12 april 2005 16:17

Citaat:

wacht tot ik u tegenkom vriend

Nello 12 april 2005 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Oproepen tot geweld. Separatisten collectief voor labiele, gevaarlijke individuen verslijten. Geweldenaars vereren als helden.

Cedric laat zich weer van zijn beste kant zien.

Ik ben geweldig van iedere kant jongen!

Nello 12 april 2005 16:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pier den Drol
wacht tot ik u tegenkom vriend

Morgen vanaf tien uur in de bibliotheek van de ULB, op het zesde verdiep, achterin, naast de copiekamer.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be