![]() |
Hart voor Antwerpen.
Aan de Antwerpenaren hier: Hebben jullie ook het hart-voor-Antwerpen-folderke van 't VB gekregen? Een hart-vormig geval (totaal smakeloos), ik dacht eerst dar het een valentijnskaartje was, was nog nie goe wakker.;-)
(Ze gebruiken trouwens verdacht veel rood.) http://www.vlaamsbelangantwerpen.be/page.php?linkID=131 Blokwatch heeft het over 'hard voor Antwerpen' http://www.blokwatch.be/content/view/208/51/lang,nl/ "Het Vlaams Belang wil dat er in eerste instantie meer politie op straat kan ingezet worden. Inzake criminaliteitsbestrijding moet een nultolerantiebeleid gevoerd worden. Speciale aandacht moet gaan naar een veilig openbaar vervoer. Het Vlaams Belang stelt voor om een Bus-, Tram- en Metrobrigade binnen de lokale politie op te richten." Jaaaah hoor, laten we er een politiestaat van maken.:roll: 'Happy Valentine.' ps: je kunt een gratis balpen (met hartje erop en al) en notaboekje bestellen. (duidelijk geld teveel). |
Citaat:
De beelden van Monaco gezien? Eén agent per 10 inwoners, overal camera's, de straten veilig en niemand klaagt. Ik zeg nu niet dat er zoveel agenten moeten zijn in Antwerpen (dat zouden er ongeveer 50.000 zijn dan) maar geef toe: als je op Valentijn je auto ongesloten zou kunnen achterlaten, tot in de vroege uurtjes genieten van elkaars aanwezigheid en dan met je ongeschonden auto naar huis rijden, het zou wat zijn! |
Citaat:
*bestel het blok arm* (de slijmballen) |
Ik zou wel die dinkskes van Anke Vandermeersch willen bestellen :) En bierviltjes ook. Voor de rest, echt grappig altijd die folders vant VB.
|
Citaat:
jammer. Inderdaad echt gieren die folders. (waarom niet elke week één? Méér subsidies voor het VB graag!) De bub zou ook wat meer kapitaal moeten hebben.;) |
Dank.
|
ik heb niks gehad. ik word gediscrimineerd. :cry:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb nog niets gezien.:-( |
hart voor antwerpen?
dacht meteen aan iets voor de sociaal zwakkeren (die je steeds meer ziet in a'pen). maar nee hoor. weer eens volop de pampering van de middenstand en de gezinnen met kinderen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat is de nieuwe look VB : rood en wit ipv zwart en geel. Een "hartelijke" boodschap ipv een negatieve. Het "feestbeleid" van het huidige stadsbestuur
is goed, maar alles kan beter. Overigens mag een dergelijk feestbeleid de "ware" problemen van 't stad niet verdoezelen en moet het "Vlaams karakter" gevrijwaard worden. De middelen ? punt 2 : in ieder geval de luchthaven behouden en het hotelaanbod vergroten, wij moeten meer toeristen voor korte vakanties aantrekken. - ik dacht dat de hotels nu al met leegstand kampen & ik zie er vlijtig nog bijgebouwd worden.. Een stedelijke sponsoring door een nieuw VB stadbestuur lijkt me niet relevant. De vreemde toeristen zijn nu weeral niet zo welkom want : punt 3 : Het gebruik van het Nederlands op winkelvitrine's en dergelijke moet gestimuleerd worden... De militante flamingante eis "alleen maar nederlands en niets dan nederlands" is wel al weg ... voor toeristen heb je een paar minstens in het engels gestelde bewegwijzeringen nodig nietwaar ? punt 4 : is wellicht iets dat alle partijen altijd beloven : belastingsverminderingen... punt 5 : vind ik persoonlijk positief - pendelbusjes die de mensen naar de singel brengen vanuit het centrum is iets wat onderzocht moet worden (in hoever dit niet in kontrast is met het bestaande systeem -of het een nuttige aanvulling zou kunnen zijn). Het Openbaar vervoer in Antwerpen is eigenlijk een succesverhaal - maar alles kan beter... punt 6 is een slag in het gezicht van alle vrijwilligers die zich met de "witte tornado's dagelijks belangeloos inzetten om de boel proper te krijgen... Winkelen in hartje Antwerpen - kijk als ik de woensdag, vrijdag en zaterdag in 't stad kom is het vanzelfsprekend een woestijn - geen kat loopt daar om te winkelen... Ik geloof dat FDW inderdaad angstvallig in Ekeren blijft en met geblindeerde ramen naar het stadhuis rijdt. Gelukkig is Antwerpen nog altijd een gezellige winkelstad... maar zoals gezegd :alles kan beter.. Met de verandering van kleur lijkt VB ook het oppositievoeren opgegeven te hebben... Miljaar : nu moet ik mijn avatar veranderen ... zou ik een regenboog moeten nemen ? |
Of kleur gewoon uw 'folder' van VB in andere kleuren.
|
Pff ik heb weeral niks gekregen, verdomme he!
|
Woon je wel in Antwerpen?
|
ehm...nee
ok domme opmerking dus... ma ik dacht da ze dat in heel de provincie antwerpen deden? niet dus... |
Noop, enkel Antwerpen en districten (en misschien ook omliggende gemeenten als Aartselaar, Mortsel, Edegem, Braschaat, ... ?)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be