![]() |
Wie is de meest verdienstelijke persoon op dit ogenblik ?
[font=Times New Roman][size=3]Wie is de meest verdienstelijke persoon van dit ogenblik ? De genomineerden zijn gekozen uit verschillende gebieden (politiek, sport, muziek, religie), los van welke politieke overtuiging ook en die iets gepresteerd hebben in de eerste maanden van dit jaar. De personen liggen nogal ruim uiteen, dus iedereen zal wel iemand vinden die hem of haar aanstaat. Je kan ook stemmen op meerdere personen ![/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3][/size][/font] |
[font=Times New Roman][size=3]Waarom deze genomineerden ?[/size][/font]
|
Ik zie dat het Hans Van De Cauter moet zijn, oeps foutje.;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De manier waarop Tom Boonen Parijs-Roebeke won was subliem. Even een binnenbochtje en de rest probeerde al niet meer te spurten. Schaak en mat!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In zo'n toestanden (veel te veel keuzes) moete gewoon de minst slechte kiezen :) ... Politici lagen er direct al uit bij mij en dus was 2/3 al dadelijk geschrapt ... Verder vraag ik mij af wat Koen Wauters of Natalia gedaan hebben om in zo'n onding te belanden? Sporters zijn dan weer vreselijk vergankelijk (één blessure en ze kunnen een jaar eruitliggen of hun carrière kan over zijn) ... Kortom: de enige zinnige (?) persoon die ertussen staat is Godfried DanNeels (Met 2 n'en, ooit eens verkeerd geschreven op een test godsdienst bij een non! Sindsdien vergeet ik het nooit meer :) ).
|
Citaat:
|
Uit deze lijst: Yves Leterme.
|
Citaat:
Geld is niet alles en op tennisvlak zijn er mensen die pakken meer verdienen dan miss Limburg |
Citaat:
wat mij betreft: 1. Tom Boonen 2. Filip Deman 3. Frank Vanhecke |
Iemand anders natuurlijk.
Wie dan wel, zo vraagt u zich af? Wel, niemand minder dan... [size=7]:cheer: WOLFGANG MEISTER :cheer: [/size] |
Citaat:
|
Citaat:
Volg gewoon de link en overtuig uzelf! :cheer: :cheer: [size=5]Wolfgang Meister[/size] :cheer: :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
|
De meest verdienstelijke...
De gewone werkman in de straat om 60% van z'n verdienste terug te geven aan de staat. |
Ja, zodat die voel Turken en die luie werkelozen ervan kunnen profiteren!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be