![]() |
Re: Allemaal lappen voor deze moderne held!
"Willem-Jan Markerink" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]. .. > Ik denk dat justitie nog raar opkijkt als zijn bankrekeningnummer publiek > wordt....:)) > (maar iets zegt mij dat het wijs is om eea anoniem/cash te doneren op bank of > postkantoor....voor je het weet maak je deel uit van een krimmenele > organisatie....;(( > > > Telegraaf/donderdag/pag1: > xxxxxxxxxxxxxxxxx > Flitspaalvandaal blaast zichzelf op > > Van onze correspondent > > > VALKENSWAARD, donderdag > Een 23-jarige Eindhovenaar is gisternacht zwaargewond geraakt toen hij > met springstof een flitspaal wilde opblazen in Valkenswaard. > De bom ging te vroeg af waardoor de man ernstig letsel aan gezicht en > handen opliep. De flitspaal bleef intact. > Door de klap vloog bij een woning de ruit eruit. Tevens raakten twee > bomen zwaar beschadigd. De man werd in het ziekenhuis aangehouden. Weet je zeker dat het een Nederlander is? Het lijkt me eerder een Belg. Minx |
Re: Allemaal lappen voor deze moderne held!
"Minx" <[email protected]> wrote in
news:[email protected]: > > "Willem-Jan Markerink" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]. .. >> Ik denk dat justitie nog raar opkijkt als zijn bankrekeningnummer >> publiek wordt....:)) >> (maar iets zegt mij dat het wijs is om eea anoniem/cash te doneren op >> bank > of >> postkantoor....voor je het weet maak je deel uit van een krimmenele >> organisatie....;(( >> >> >> Telegraaf/donderdag/pag1: >> xxxxxxxxxxxxxxxxx >> Flitspaalvandaal blaast zichzelf op >> >> Van onze correspondent >> >> >> VALKENSWAARD, donderdag >> Een 23-jarige Eindhovenaar is gisternacht zwaargewond geraakt >> toen > hij >> met springstof een flitspaal wilde opblazen in Valkenswaard. >> De bom ging te vroeg af waardoor de man ernstig letsel aan >> gezicht > en >> handen opliep. De flitspaal bleef intact. >> Door de klap vloog bij een woning de ruit eruit. Tevens raakten > twee >> bomen zwaar beschadigd. De man werd in het ziekenhuis aangehouden. > > Weet je zeker dat het een Nederlander is? Het lijkt me eerder een Belg. > > Minx > > > Intra-EU overboekingen kosten niets extra....:)) -- Bye, Willem-Jan Markerink The desire to understand is sometimes far less intelligent than the inability to understand <[email protected]> [note: 'a-one' & 'en-el'!] |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be