![]() |
Re: de Paus
Schitterend om zien hoe de media aan over-berichtgeving doen omtrent het
overlijden van de Paus. Tussen de herhalingen, reclame! Ha ja, 't moet opbrengen hé die extra journaals. Reclame voor inlegkruisjes, hakenkruisjes, etc ... Ja, de paus had iets met de nazi's vraag me niet wat. Ze waren er weer vroeg bij om het nieuws te brengen. Inderhaast Katrien Moerkerke uit haar bed gebeld (vandaag dus niet spelen met haar blond muisje), Pol Vanden Driessche en Zuster Har Monika.. Ook bij de VRT gingen ze flink tekeer door iemand uit te nodigen die duidelijk z'n roeping als priester had gemist. Ne Ruk Ruk Torfs look-a-alike. Zuster Har Monika (geen familie van Pic, Ing en Ibo), voor de volledigheid (aangezien haar grootvader Mong -Mond'n- heette) Zuster Mond Har Monika, kletste er weer ontzettend op los als was het haar jeugdlief geweest die ze nu moet loslaten. Man man, hoe lang moeten we die troep over de vertegenwoordiger van een bende schijnheiligen nog slikken? Een bende bestaande uit pedofielen, beoefenaars van homoseksuele groepseks, etc ... Dat die mens in vrede rust, maar ik krijg het wel van de hypocrisie van die pasters en nunnen die zich heiliger voordoen dan kindje Jezus. Zogezegd celibaat ja. Ik ken wel andere verhaaltjes van pedofilie, homoseksuele groepseks, etc ... Jaja, veel van die nunnen en pasters, ze mogen ze in één en dezelfde zak draaien en steken in de koffer van de pausmobiel. Kunnen ze meteen bij Christus verder lullen over Jezuske en z'n moeder Maria die nog maagd was. (Ge moet daarvoor al ne grote loser zijn om dergelijke nonsense te geloven.) Ook die gebruiken, ronduit schitterend. Ze moeten met een zilveren hamertje de dood van de Paus vaststellen. De eerst klop dient om te kijken of ie nog in leven is. Als 'm bij de eerste klop blijkbaar niet meer leeft omdat ie niet antwoordt dient de 2de klop dient om 'm helemaal dood te kloppen . En de 3de klop dient om zeker te zijn dat 'm bij de 2de klop wel echt goed platgemept is. Een zilveren voorhamerke mag bij het 3de klopke, maar moet niet. Er staat in de kerlijke voormilleniumse gebruiken dat het 'facultatief' is. Je vraagt je af waarom de media telkens maar bleven herhalen dat z'n toestand verslechterde. Awel, dat komt door dat hamertje. Bij de eerste klop ging het slecht, bij de 2de klop nog slechter en bij de 3de was 'm voor de kerk volledig knock out geklopt. De Paus is welgeteld 3 ronden meegegaan. Ze gaan straks nen pot bloemen in z'n voorhoofd kunnen zetten bij de begrafenis. Sorry, maar als zij onnozel doen, doe ik ook eens onnozel. Bende grapjassen! Zijn de mensen eigenlijk allemaal zo achterlijk om die show te geloven. Wie wil zich nu vereenzelvigd zien met een figuur als koningin Fabiola? Die uit pure sympathie met het vaticaan nu al jaren met een baseliek op haar hoofd ronloopt. Bon, 'k ga kijken naar de Ronde van Vlaanderen, dat dieje die het meeste gepakt heeft mag winnen. Zou Boonen de wespen en gesneden broden van de leeuw mogen gebruiken hebben? Achteraf bleek dat dat geen leeuw was, maar "het Paard van Vlaanderen". Ah ja, die producten waren voor paarden bestemd. We hebben dus jaren een Paard in koers gehad. Zijn we niet allemaal een beetje te goedgelovig om in veel onnozele zaken te geloven? Ik begin zo langzamerhand te geloven dat ruimtevaart niet bestaat en nooit bestaan heeft. Oei, nu begin ik ook al te geloven. Ben ik nu een Mark Peeters-volgeling? Koen |
"Koen Godderis" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... Ook bij de VRT gingen > ze flink tekeer door iemand uit te nodigen die duidelijk z'n roeping als > priester had gemist. Ne Ruk Ruk Torfs look-a-alike. *** Rik Torfs heeft meer charisma in zijn linkerpink dan jij en je huisdieren tesamen Koen. > Man man, hoe lang moeten we die troep over de vertegenwoordiger van een > bende schijnheiligen nog slikken? Een bende bestaande uit pedofielen, > beoefenaars van homoseksuele groepseks, etc ... *** Pas op je carrière Koen. Er zitten behoorlijke wat extreme Katholieken in de ene vleugel van het Behang; Alexandra Colen staat niet alleen. Als ZIJ dit leest, kan je het wel vergeten, de Nieuwe Jürgen Verstrepen te worden. *grijns* > Ze moeten met een zilveren hamertje de dood van de Paus vaststellen. De > eerst klop dient om te kijken of ie nog in leven is. Als 'm bij de eerste > klop blijkbaar niet meer leeft omdat ie niet antwoordt dient de 2de klop > dient om 'm helemaal dood te kloppen . *** Dat WAS zo. Maar werd aangepast in 1996, op last van de Paus zelf, en vervangen door een wetenschappelijke vaststelling van de dood door de lijfarts. > Sorry, maar als zij onnozel doen, doe ik ook eens onnozel. Bende grapjassen! > Zijn de mensen eigenlijk allemaal zo achterlijk om die show te geloven. *** Extreem rechts gelul is ook show hoor Koen. En Stalisme ook. > Zijn we niet allemaal een beetje te goedgelovig om in veel onnozele zaken te > geloven? Ik begin zo langzamerhand te geloven dat ruimtevaart niet bestaat > en nooit bestaan heeft. Oei, nu begin ik ook al te geloven. Ben ik nu een > Mark Peeters-volgeling? *** Nee Mark Peeters roept alleen, in de woestijn. Jij roept met de massa ontevredenen in Vlaanderen mee. PC -- P e t r u s C y n i c u s Gothic Philosopher [email protected] "True friends stab you in the front" - Oscar Wilde |
"Petrus Cynicus" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "Koen Godderis" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... > Ook bij de VRT gingen > > ze flink tekeer door iemand uit te nodigen die duidelijk z'n roeping als > > priester had gemist. Ne Ruk Ruk Torfs look-a-alike. > > *** Rik Torfs heeft meer charisma in zijn linkerpink dan jij en je > huisdieren tesamen Koen. > Heeft de Koen huisdieren? En moeten die dieren hem houden? |
"Marco Polo" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > Heeft de Koen huisdieren? > En moeten die dieren hem houden? *** VAN hem houden. Allez dat was de bedoeling. Eigenlijk liggen ze meestal op de zetel naar CANVAS te kijken :-) PC -- P e t r u s C y n i c u s Gothic Philosopher [email protected] "True friends stab you in the front" - Oscar Wilde |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be