![]() |
zondag 24 april: nationale dag van het flamingantisme
Op 24 april zal de zoveelste deadline (deze keer van Dewever Bart (N-VA)) verlopen inzake de splitsing van BHV. In GVA stelde BDW immers dat de kieskring binnen de 2 weken na de paasvakantie gesplitst moet zijn. Op zondag 24 april wordt dus alweer een geldigheidsdatum verstreken, tenzij BHV nog voor die datum gesplitst wordt, hetgeen wel erg onwaarschijnlijk is.
In het geval de kieskring niet gesplitst is, dan roep ik de Belgicisten op om op zondag 24 april geen berichten op het forum te plaatsen, uit respect voor het flamingantisme in het algemeen. We roepen die datum dan ook uit als symbolische dag van het flamingantisme. We moeten deze ideologie koesteren, daar het niet veel toekomst meer heeft. |
Yann,moet jij nie werken ofzo?
Godamai,die mannen hebben nogal tijd hier............................ |
Citaat:
|
Ben just uit mijne nest,heb vaste nachtpost.En jij?
|
Citaat:
|
Citaat:
Je hebt de kans gehad om te studeren,nu is het tijd voor arbeid beste vriend. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gewoon gezonde nieuwsgierigheid,kan ik me een beeld vormen van de doorsnee aanhanger van Belgie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij krijgt zijn pree in het zwart van de saksen-kolderburgs om de royals te promoten op het net:-)
|
De Poll hierboven bekijkend: kan er mij iemand de betekenis uitleggen van het werkwoord 'toemoedigen'? En hoe doe je zoiets? Wij Vlamingen kennen wél het werkwoord 'aanmoedigen', kunnen bepaalde zaken 'steunen' of 'toejuichen" maar dit werkwoord is mij totaal onbekend. Graag zou ik dan ook iets meer over de betekenis van dit nieuwe, vermoedelijk Belgische, werkwoord vernemen.
|
Gezien de betekenis van het werkwoord 'toemoedigen' mij onbekend is, zie ik mij natuurlijk ook genoodzaakt mij bij deze poll te onthouden.
|
Citaat:
|
Jongens, jongens, u staat allen zeker eerst in de rij wanneer de tijd wordt uitgedeeld. Enkel als het er op aankomt iets relevant te typen, is er blijkbaar tijd te kort.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be