Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Staatsinrichting (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Afgang voor Bertje en zijn Pola in Roeselare! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=32678)

Guderian 19 april 2005 15:58

Afgang voor Bertje en zijn Pola in Roeselare!

Bertje Second en zijn eega Pola, tot nader order nog steeds het oliedomme vorstenkoppel van den belgiek zijn deze voormiddag op bezoek geweest in de Rodenbachstad. Ze bezochten deze morgen oa het stadhuis en het wielermuseum van Roeselare. Zoals gewoonlijk was er weer vrijwel geen kat te zien van de gewone burgers, die allen op school of op hun werk zijn, of gewoonweg niet geïnteresseerd in dat parasiterend koningskoppel. Wie was er dan wel: de bejaarde Story-lezeressen, wat huisvrouwen die naar de wekelijkse marktdag kwamen, en de zoals steeds en masse opgetrommelde schoolkinderen die er hun veplicht nummertje moesten opvoeren.

Maar er waren natuurlijk ook heel wat militanten van de Vlaamse Beweging. Voorpost had aangekondigd tegen de komst van Bertke Bibber te protesteren, daarin gevolgd door de NSV. Zo'n 40 militanten werden door de massaal aanwezige ordediensten opgepakt. Militanten hadden in naam van de Vlaamse Jongeren Westland heel wat anti-belgische en anti-royalistische affiches geplakt op en rond de markt.

Nergens in Vlaanderen, en zeker niet in West-Vlaanderen, kan het belgische vorstenhuis nog komen zonder uitdrukkelijke protesten vanwege Vlaamse nationalisten.

Yann 19 april 2005 16:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Bertje Second en zijn eega Pola, tot nader order nog steeds het oliedomme vorstenkoppel van den belgiek zijn deze voormiddag op bezoek geweest in de Rodenbachstad. Ze bezochten deze morgen oa het stadhuis en het wielermuseum van Roeselare. Zoals gewoonlijk was er weer vrijwel geen kat te zien van de gewone burgers, die allen op school of op hun werk zijn, of gewoonweg niet geïnteresseerd in dat parasiterend koningskoppel. Wie was er dan wel: de bejaarde Story-lezeressen, een handvol huisvrouwen, en de zoals steeds en masse opgetrommelde schoolkinderen die er hun veplicht nummertje moesten opvoeren.

Maar er waren natuurlijk ook heel wat militanten van de Vlaamse Beweging. Voorpost had aangekondigd tegen de komst van Bertke Bibber te protesteren, daarin gevolgd door de NSV. Zo'n 40 militanten werden door de massaal aanwezige ordediensten opgepakt. Militanten hadden in naam van de Vlaamse Jongeren Westland heel wat anti-belgische en anti-royalistische affiches geplakt op en rond de markt.

Nergens in Vlaanderen, en zeker niet in West-Vlaanderen, kan het belgische vorstenhuis nog komen zonder uitdrukkelijke protesten vanwege Vlaamse nationalisten.

Sorry hoor, maar als ik uw verslag lees concludeer ik twee zaken:

1. Geen pro-Belgen omdat ze moesten werken, maar wel een bende werkloze flaminganten.
2. De afgang ligt bij de Vlaamskiljons.

AVV 19 april 2005 16:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yann

1. Geen pro-Belgen omdat ze moesten werken, maar wel een bende werkloze flaminganten.

gij en concluderen hé

Geertje 19 april 2005 16:02

De vlaggendragers van BUB zaten waarschijnlijk te vlaggen bij een wielerwedstrijd.:-D

Yann 19 april 2005 16:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AVV
gij en concluderen hé

Wie heeft volgens u dan afgang gemaakt? Het Koningspaar of de opgepakte relschoppers?

vercetti 19 april 2005 16:34

Citaat:

Dat denk ik niet. Er bestaat natuurlijk kans dat er een paar werklozen bij zijn. Volgens mij namen de Vlaams-Nationalisten spontaan een dag vrij om te betogen tegen bert bibber. Dat West Vlaamse/Roeselaarse koningsgeile inwoners dat niet deden, kan 2 dingen betekenen

garfield 19 april 2005 17:28

de scholen en de ouderen van dagen waren weeral opgevorderd :cry:

Distel 19 april 2005 17:51

Citaat:

Wie heeft volgens u dan afgang gemaakt? Het Koningspaar of de opgepakte relschoppers?

Ik zie nergens in Guderian's berichtje of op de site van de VRT iets over relschoppers. Ik zie wel weer de kenmerkende loze verdachtmakingen in Yann's berichtje.

snoodaard 19 april 2005 18:20

Ik heb zo juist het verslag gezien op WTV,zonder schoolkinderen was er geen 100 man op de markt!

Guderian 19 april 2005 18:24

Toch wel veelzeggend dat dit bezoek van dat volksvreemd staatshoofd gepland wordt, net op het moment dat het de wekelijkse markt is, namelijk de dinsdagvoormiddag. 8)

Angst dat er te weinig volk zou zijn misschien? :twisted:

Patriot! 19 april 2005 18:37

En, opgepakt, Dolfke? :lol:

Dave 19 april 2005 18:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
En, opgepakt, Dolfke? :lol:

De helden van belgen, mensen die opgepakt en geboeid zijn stampen geven.
dapper!!!!!

Patriot! 19 april 2005 18:44

alsof da gebeurt:roll:

snoodaard 19 april 2005 18:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dave
dapper!!!!!

Wat is er juist gebeurd?

Yann 19 april 2005 21:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dave
dapper!!!!!

Ik kan begrijpen dat de Vlamingen de kalmte verliezen, bij de zoveelste provocatie van de flaminganten, maar ik keur het uiteraard niet goed.

Patriot! 19 april 2005 21:45

Inderdaad, na die vele jaren van onderdrukking van de Vlamingen en de andere Belgen, kan er al eens een reactie komen. Het is te hopen dat het afwerpen van het flamingantische juk verder vreedzaam verloopt.

Tegendradigaard 20 april 2005 09:21

Bubbers aller landen verenig U...

oeps das al gebeurd.... de Bubclub bestaat al..

en manne al zowat succes bij de kiezingen gekend ?

Hans1 20 april 2005 11:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geertje
De vlaggendragers van BUB zaten waarschijnlijk te vlaggen bij een wielerwedstrijd.:-D

Steunt u die Vlaams-nationale terroristen?

Geertje 20 april 2005 11:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Steunt u die Vlaams-nationale terroristen?

Helaba, ik ben pro België (een eerlijk België welteverstaan) maar tegen een nutteloos fosiel uit de pre-historie, het koningshuis met name.

Everytime 20 april 2005 11:39

Citaat:

:thumbsup:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be