![]() |
Wat zou er gebeuren als Ratzinger...
... over een paar jaar publiekelijk verklaart dat hij is bekeerd tot de islam?
|
Het conservatief Christendom is toch op sterven na dood in west-Europa("The most godless quadrant on Earth" volgens CNN), dus ik denk niet dat iemand daar wakker van ligt.
|
Citaat:
|
Wat zou er gebeuren als morgen alle moslims zich bekeren tot het jodendom?
|
Hoort deze discussie niet thuis in Religies en andere levensovertuigingen
http://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=64 |
Citaat:
|
Citaat:
|
...een transseksueel blijkt te zijn...
|
Citaat:
............"say no more"...............als je zijn "garderobe" eens bekijkt...........8) |
Waarom kan een vrouw geen Paus worden?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
(omgekeerd weliswaar)
|
Citaat:
|
Citaat:
Omdat ze ook geen priester kan worden, ... Ooit is er eens een geweest , daarna heeft men de procedure ingevoerd waarbij de kandidaat paus op een stoel moest gaan zitten met doorschijnende zitting, om te tsjekken of het allemaal wel in orde was... ;-) Het heeft iets te maken denk ik met de vroege kerke en middeleeuwse kerk die een afkeer heeft van vrouwen, en daarvoor zijn verscheidene theorien. In de Da Vinchi Code, bv, behandelen ze dat onder andere maar er is echt wel serieus onderzoek naar verricht. Uiteindelijk geeft de kerk daar zelf niet echt een duidelijke uitleg voor waarom ze vrouwen als priester niet dulden, maar het heeft iets te maken met eeuwenoude tradities denk ik. |
Citaat:
Stenigen hé, |
Citaat:
die zit ! ;-) |
Citaat:
Het Sint Pietersplein met aan de voorkant Hezbollach figuren die zich tot bloedens toe slaan en daarachter de vrouwen volledig in burka ? |
K&K onzin?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be