![]() |
Is het waar dat de BUB de IJzertoren opgeblazen wil zien?
Is het waar dat de BUB de IJzertoren opgeblazen wil zien?
Ik ving ergens in een topic een post van een BUB-er met deze strekking op. Dus vraag ik me af of dit het standput is van de partij of slechts van een eenling. Ook als het laatste het geval zou zijn zou ik het persoonlijk erg triest vinden. De doden laat je hoe dan ook met rust. En het valt in geen geval met de belgicistische ideologie te rijmen om een monument te verwoesten ter ere van Belgische soldaten die stierven voor hun vaderland. |
Citaat:
|
De IJzertoren is inderdaad ook het symbool van grove taalmisstanden in het verleden. Des te meer reden om het monument te sparen en er lering uit trekken voor de toekomst.
|
Wat is dit nu weer voor een belachelijk topic.
De B.U.B. is tegen geweld. De Ijzertoren mag blijven, maar ze moet gedenazificeerd en verbelgischt worden tijdens de Ijzerbedevaart en daarbuiten. |
Ik stel voor dat we die stenen eens in een heropvoedingskamp steken...
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ja en ik denk zelfs dat yann er zelfs ooit eens een topic heeft over gemaakt in K&K.
|
Citaat:
Als dat niet aanmoedigen van geweld is weet ik het ook niet meer hoor. Cedric Vloemans van BUB: Het aframmelen van separatisten is geen misdaad, maar een heldendaad. (...) Diegene die zich kenbaar maakt door met Vlaamse leeuwen of Waalse hanen te lopen, vraagt als het ware om afgeslagen te worden. Diegenen die de heldendaad verrichten, zullen eeuwig herdacht worden. |
Citaat:
:rofl: :rofl: :rofl: [size=1]Onbegrijpelijk dat sommigen hier nog steeds willen discussiëren met die BUBbel-idioten! [/size] |
Gaat BUB een 'blowjob' doen ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
eens te meer kan ik maar 1 ding concluderen: belgicisten en flaminganten hebben niet dezelfde humor.
|
Citaat:
|
Dat de BUB-ers eigenhandig de Ijzertoren zouden gaan opblazen, lijkt me nogal onwaarschijnlijk maar afgaande op hun standpunten zouden ze alleszins niet rouwig zijn als het ooit opnieuw zou gebeuren. Met de BUB aan de macht zouden we hoogstwaarschijnlijk ook nooit te weten komen wie destijd de vorige Ijzertoren opgeblazen had.
En natuurlijk speelt er ook jaloezie mee. In tegenstelling met de Vlaamse Beweging, kan de BUB immers niet pronken met zo'n schitterend vredesmonument. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be