Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Was ons land voldoende vertegenwoordigd tijdens de inhuldigingsplechtigheid v/d paus? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=33005)

Chipke 24 april 2005 11:56

Was ons land voldoende vertegenwoordigd tijdens de inhuldigingsplechtigheid v/d paus?

Citaat:

Ons land wordt vertegenwoordigd door prins Filip en prinses Mathilde, minister van Ontwikkelingssamenwerking Armand De Decker, minister van Mobiliteit Renaat Landuyt en Kamervoorzitter Herman De Croo.
vrtnieuws.net
Dat onze minister van mobiliteit ter plaatse de voor- en nadelen van een pausmobiel gaat bestuderen, kan ik nog aannemen...

De schoofzak 24 april 2005 12:04

Hebde schrik dat ie kwaad wordt op ons misschien? En diplomatiek incident !!

Of vinde dat iedere zondag een minister naar ginder gestuurd moet worden om de heilige kommunie te ontvangen?

Chipke 24 april 2005 12:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak
Hebde schrik dat ie kwaad wordt op ons misschien? En diplomatiek incident !!

Of vinde dat iedere zondag een minister naar ginder gestuurd moet worden om de heilige kommunie te ontvangen?

Ik had verwacht dat onze premier, onze 11 minister-presidenten, 1086 ministers en 47 kamer- en/of parlementsvoorzitters zouden aanwezig geweest zijn.

Dnze openbare financien kunnen dat immers probleemloos dragen...

Wat een linksgelovige minister van mobiliteit daar gaat doen, daar is mijn verstand te klein voor (kan natuurlijk ook nog niet groot zijn). Misschien kunt U dat uitleggen?...

puud 24 april 2005 12:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chipke
Ik had verwacht dat onze premier, onze 11 minister-presidenten, 1086 ministers en 47 kamer- en/of parlementsvoorzitters zouden aanwezig geweest zijn.

Wat een linksgelovige minister van mobiliteit daar gaat doen, daar is mijn verstand te klein voor (kan natuurlijk ook nog niet groot zijn). Misschien kunt U dat uitleggen?...

Wat bedoel je met linksgelovige?
Of wilt ge hiermee zeggen dat hij zijn geloof links draagt.

VlaamseBelg 25 april 2005 08:49

Er gaat veel te veel aandacht naar die poppenkast, van mij hadden al onze ministers en zelfs Filip mogen thuis blijven.

Geertje 25 april 2005 08:52

Flip mocht gegaan zijn, maar hij mocht niet meer teruggekomen zijn. In de kardinalenclub zou onze Filip nog niet misstaan. En dan waren wij er tenminste van af.

Chipke 25 april 2005 10:36

Natuurlijk was, m.i. onze vertegenwoordiging veel te groot...

Maar wat had sos Landuyt, Minister van Mobiliteit, daar te zoeken? Vermoedelijk, gezien hij een sos is, zal hij zijn reis wel zelf betaald hebben, zeker!?;-)

Patriot! 25 april 2005 10:40

Vergezeld van onze minister van ontwikkelingssamenwerking. ;)

Zwarte Spion 25 april 2005 10:55

Misschien was hij daar om te smeken bij de paus om de ongelovigen hier in ons land niet te hard aan te pakken?!

Tegendradigaard 25 april 2005 14:52

Misschien ging hij eens kijken of hij niks kon verkopen in het Vaticaan he. Een paar schoon velgen voor de nieuwe pausmobiel of zo...
Of misschien ging hij kijken of de pausmobiel niet als bedrijfswagen is ingeschreven he...

spaz322 27 april 2005 23:59

flip en matil hadden met hun opus dei lidkaart frontstage tickets dus die moesten wel gaan

de rest van die idioten had liever dat belastingsgeld bespaard en BHV besproken ipv nen ouwe zak zijne goude ring te gaan aflekken (hehehehe)

Herr Flick 28 april 2005 07:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chipke

De pausmobiel is dat ook niet een soort SUV ? ;-)

Herr Flick 28 april 2005 07:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Misschien ging hij eens kijken of hij niks kon verkopen in het Vaticaan he. Een paar schoon velgen voor de nieuwe pausmobiel of zo...
Of misschien ging hij kijken of de pausmobiel niet als bedrijfswagen is ingeschreven he...

Wat voor velgen zouden er eigenlijk onder die pausmobiel staan,

255 ' op een 21" chrome velg met een gigantisch kruis in, ?

De paus had eigenlijk aan dat MTV programma "Pimp my ride" moeten meedoen, ik vraag mij af wat ze van zijne popemobiel hadden gemaakt,

Herr Flick 28 april 2005 07:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spaz322
flip en matil hadden met hun opus dei lidkaart frontstage tickets dus die moesten wel gaan

de rest van die idioten had liever dat belastingsgeld bespaard en BHV besproken ipv nen ouwe zak zijne goude ring te gaan aflekken (hehehehe)

Hadden die van Opus Dei ook geen backstage paskes, en tickets voor de afterparty ? ;-)

Herr Flick 28 april 2005 07:33

Een PUV

Pope Utillity Vechicle...

Gertj3 28 april 2005 08:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geertje
Flip mocht gegaan zijn, maar hij mocht niet meer teruggekomen zijn. In de kardinalenclub zou onze Filip nog niet misstaan. En dan waren wij er tenminste van af.

:lol: :lol:

Geertje zelf geen zin om kardinaal te worden ? :-D

Chipie 28 april 2005 09:45

Het is wel eigenaardig dat onze linkse, uiteraard progressieve, forumgangers zich niet afvragen wat onze minister van molbititeit daar ging doen!
Dienen daar onze belastingen voor?

[size=6]WAT HEEFT EEN SOSSENMINISTER VAN MOBILITEIT OP DE INWIJDING VAN DE PAUS TE ZOEKEN?![/size]

Gertj3 28 april 2005 09:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
Het is wel eigenaardig dat onze linkse, uiteraard progressieve, forumgangers zich niet afvragen wat onze minister van molbititeit daar ging doen!
Dienen daar onze belastingen voor?

[size=6]WAT HEEFT EEN SOSSENMINISTER VAN MOBILITEIT OP DE INWIJDING VAN DE PAUS TE ZOEKEN?![/size]

WAT heeft ne LIBERAAL te zoeken op zo een inwijding?

Chipie 28 april 2005 09:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gertj3
WAT heeft ne LIBERAAL te zoeken op zo een inwijding?

Inderdaad, Gertje, inderdaad...
Maar hiertegen werd door sommige rechtsen forumgangers reeds geprotesteerd...;-)

Gertj3 29 april 2005 06:34

Eigenlijk is het belachelijk dat men aanwezig is op zo een inwijding van zo een onozele man!!

Kom nu niet af dat de paus goed is voor de mens!!

Die man heeft niets maar dan ook nog niets goed gedaan voor de mensen en zijn voorganger al evenmin

De minister zouden nuttiger werk kunnen doen dan aanwezig zijn op een inwijding van de paus!

Misschien kunnen ze beter eens naar lourdes gaan op bhv eens te splitsen ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be