![]() |
Selectieve verdraagzaamheid?
Vandaag in de kerk (moest naar mijn metekind zijn communie):
Pastoor: 'Laten we verdraagzaam zijn en niemand discrimineren op basis van ras, taal of huidskleur.' En wat met 'op basis van godsdienst'? sekse? seksuele voorkeur? (van schijnheilig gesproken :roll:) |
WAT! Schan-da-lig!
VERMOORD DIE NAZI PRIESTER!!!!!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
Die mis duurde trouwens twee uur (marteling), maar het was toch de moeite; kreeg hem eindelijk zijnen hostie, liet hem dien op de zo grond vallen. geniaal :lol: |
Citaat:
|
Ge hebt ook peters die niets me doop of w/e te maken hebben natuurlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tja, dat is de kerk nu eenmaal. Niet aantrekken, binnen enkele jaren zijn alle priesters uitgestorven. :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn vader moest van zijn ouders nog elke week gaan en in de vakantie elke dag (geen leve). Ik kom zo uit een van de katholiekste famillies uit Antwerpen. :roll: Ben (nog) niet ontdoopt maar neem geen hostie meer enzo. |
Citaat:
Tegenwoordig menen de mensen de waarheid te kennen maar de ontevredenheid is nog nooit zo groot geweest.Heb vandeweek een statistiek gezien over het aantal zelfmoorden in Europa en Belgie stak er met kop en nek bovenuit.Pittig details was dat de armere Balkan-landen minder zelfmoorden kennen dan het rijkere westen. Persoonlijk ben ik ook geen vast kerkbezoeker maar lees graag boeken over godsdienst.Het streelt men ziel en het geeft een bepaalde ontspanning,vooral in moeilijke tijden. |
Citaat:
|
Citaat:
Het is ook niet omdat ik atheïst ben dat ik alle christelijke waarden afkeur. Het atheïsme moet ook niet te fanatiek gaan worden hé, waar sta je dan? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be