![]() |
95 % Vlaams Behangers voor multiculturele samenleving
95 % Vlaams Behangers voor multiculturele samenleving
Vanhecke: "Slechts vijf procent Vlaams Belang wil uitwijzing moslims" "Slechts een minderheid van zowat vijf procent binnen het Vlaams Belang verlangt de uitwijzing van moslims." Dit heeft Vlaams Belang-voorzitter Frank Vanhecke verklaard tegenover een journalist van het Oostenrijkse persbureau APA. Vanhecke minimaliseert de ruzie binnen zijn partij met de opmerking dat het "niet werkelijk om een intensief debat" gaat. Vanhecke was woensdag in Oostenrijk om er contacten te onderhouden met diverse personen van de extreemrechtse FPO-partij. (belga) Goed voor de moslims...hahahaha ! :lol: |
Ge verdraait hier volledig Vanhecke zijn woorden!
Multiculturele samenleving houdt ook vreemdelingen in, je kan de multiculturele samenleving in vraag stellen zonder voorstander te zijn voor de uitwijzing van moslims. Het Vlaams Belang is dus duidelijk niet zo extreem (men noemt dat in de linkse media wel eens 'extreem rechts') als de media/pers of sommigen hier willen voordoen. |
Nikske verdraaid, alarmsignalen moeten af en toe eens worden herhaald. En ik kan maar niet genoeg krijgen het in de verf zetten van valsheid, kruiperigheid en gespleten tongen...:lol:
|
Citaat:
Dat is waar BVL, jij bent werkelijk hét voorbeeld op dit forum als het gaat om dingen in de verf te zetten, die je op het lijf geschreven zijn. Dit is nu werkelijk de eerste keer dat ik je volmondig gelijk moet geven! En het toppunt is : je wordt er met de dag beter in. Werkelijk, op dit vlak ben jij de beste. Zonder twijfel! |
Oesje de Vlaams Belangers zijn geen racisten... nochtans hoor ik al jaren niets anders zeggen...
|
sorry b-vl maar dit geloof ik niet echt.
|
Citaat:
Menen ze wat ze zeggen ? Natuurlijk niet... Blijven ze de radicale achterban trouw? Natuurlijk niet ! Die hebben niets in de pap te brokken, en hebben toch geen keuze... Blijven ze zichzelf trouw ? Natuurlijk niet, de verleiding is te groot... |
Citaat:
|
Citaat:
met de kiesdrempel , hebben de hard-liners in het Blok inderdaad geen keuze meer. Een nieuwe partij oprichten is praktisch uitgesloten door de kiesdrempel. |
Citaat:
Blijkbaar is het al lang geleden dat u nog onder de mensen kwam (toch niet opgenomen?) want wat ik hoor in de Antwerpse haven bv. klinkt wel iet anders: aanpassen of wegwezen. |
Citaat:
Trouwens, gelukkig is de haven van Antwerpen niet gans Vlaanderen ! |
Citaat:
Dit was uw stelling: 95 % Vlaams Behangers voor multiculturele samenleving . Welnu, ik kan u zeggen dat 95% van de arbeiders in de Antwerpse haven NIET voor multiculturele samenwerking is en op andere arbeidsplaatsen zal dat niet veel minder zijn. Btw. Over een paar weken heeft er op een nacht aan boord van een containerschip nog een ware veldslag plaats gevonden tussen havenarbeiders en de bemanning van dat schip waarbij verschillende rijkswachteenheden moesten tussen komen om de gemoederen te bedaren. Vraag nu niet naar een bron want ik heb het nergens kunnen terug vinden in de kranten, misschien slechte reklame voor de haven? Dus van samenwerking was hier absoluut geen sprake. :lol: |
Citaat:
Wat is uw bron Luciano? Toch niet weer uwe frietvet-duim? |
Gezegend Guderian, lang geleden!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be