![]() |
BUB een klucht ?
Velen onder ons hebben menigmaal BUBers in het forum actief bezig gezien.
Spijtig zijn ze niet even actief in het publieke leven. Wie van jullie vinden dat de BUB als partij grandioos geflest is ? Antwoorden vindt u hierboven, diegene die wensen te argumenteren : verspreid uw woord maar. |
Hoe kunnen we nu "geflest" zijn? We zijn nog niet eens in de media mogen komen...
|
Citaat:
Trek het u niet te veel aan, dit is gewoon een propagandistische peiling :) |
Da's al meer dan 2 jaar geleden, man. Hebben we ooit iets anders gekregen? Nee, want wat wij zeggen is te subversief en te gevaarlijk voor het Vlaams-nationale establishment.
|
Niettegenstaande dat de BUB leden hier op het forum niet veel voorstellen (voor zover ik hun tussenkomsten gelezen heb), ben ik toch van mening dat ze hun zegje moeten kunnen hebben. Iedereen moet zijn mening kunnen uiten hoe absurd die ook is.
Een democratie kan pas werken als iedereen het recht heeft zijn mening te uiten. |
Ach, wij komen toch ook niet in de media, althans niet in naam van onze partij, en heb je mij of mijn andere kameraden daar al over horen neuten? De journalisten kunnen het toch ook niet helpen dat hun hersenen niet meer dan 3-5 partijen kunnen verwerken. Nu, je hebt uiteraard gelijk dat toegang tot de media een "boost" zou geven aan de naambekendheid van de organisatie. Het probleem met de grote kieskringen is dat het quasi onmogelijk geworden is door puur op basis van een lokale werking uit te bouwen electoraal te scoren, tenzij je dat in iedere stad/gemeente kan doen maar zover zijn we nog niet.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:oops: waar staat belachelijk ?
maar voor de rest zijn jullie nog zo geen kwaaie... soms enkel naïef. |
Citaat:
|
Citaat:
On topic: Tja, ik weet niet wat de verwachtingen waren bij de oprichting van de BUB. Hadden ze gedacht een grote partij te worden, dan zijn ze wel behoorlijk geflopt, ja. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als partij? Onbelangrijk!
Als amusementsfactor op dit forum? Soms best leuk. |
Citaat:
Een 'kij' bestaat daar trouwens niet. Wél een kei. |
En hopla! Het VB moet zich weer op 'de minderheid' afgeven, om éven het ego te spekken. 20 jaar geleden waren jullie niets, over 10 jaar bestáát het Vlaams behang niet meer (of het moet geel-zwart aan de muur zijn). En dan nóg zeveren jullie een andere partij aan?
:rofl: 't is jammer dat jullie jezelf niet bezig kunnen zien.. :rofl: |
Uiterst belangrijk natuurlijk. Dat zie je meteen aan het aantal topics dat erover wordt geopend. De BUB krijgt hier meer aandacht dan alle andere partijen te samen (misschien uitgezonderd VB) en wie ben ik dan om tegen de stroom in te gaan.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be