![]() |
Den Aldi.
Een lekker nutteloze poll.;)
|
Ik zie geen Paul ?
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat de Aldi/Lidl betreft: spullen die net zo goed zijn (als die van een gewone winkel) maar veel voordeliger, kun je beter bij de Aldi/Lidl halen. De computers zijn bijv. goed samengesteld, een stuk goedkoper en werken uitstekend. |
Sommige dingen zijn soms best goed eetbaar bij Aldi en nog redelijk goedkoop ook :) ... Qua pc's en zo: geen ervaring mee. Probeer er toch regelmatig es te stoppen, het grote punt is alleen dat ze hier in Mechelen vreselijk ver uit het centrum liggen en het echt ni tof is om heelt stad rond te crossen met drie of vier plastic zakskes aan uw fietsstuur bengelend (die ge wel zelf moet meepakken en die dan om de vijf botten scheuren :) ) ...
|
Citaat:
|
Met Aldi/Lidl niet voedingswaarspullen moet je een beetje geluk hebben. Maar het eten is te eten.Misschien niet zo lekker, maar je kan ermee overleven, als je maar van de frisdranken wegblijft.
|
Citaat:
Maar ok, zag er eens wat meer op letten.;) |
wie heeft er ali is brol gestemd? :evil:
|
Lekkere Ali.
|
ik ben verleden jaar een paar keer in den Aldi geweest en nog nooit voelde ik me zo depri en zielig
|
tis nie brol mor boecht van den aldi (zie CPeX)
|
Den Aldi:
1. is Brol 2. maakt de markt kapot 3. is Duits Drie redenen om er nooit een voet binnen te zetten. |
Citaat:
|
Iek hau er trauwa's aan oover :-)
|
Mijne PC komt van den aldi :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
tegewoordig is het allemaal CD, DVD en memory-stickskes e :-) |
Citaat:
|
Citaat:
Wat heb je nog aan een diskettestation tegenwoordig? :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be