Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Kilroy-Silk was here.De Britse Pim Fortuyn. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=33226)

voicelesscharlie 28 april 2005 20:12

Kilroy-Silk was here.De Britse Pim Fortuyn.

Zijn naam is Robert kilroy-Silk.
Europees parlementslid met het charisma van Pim Fortuyn.
Heeft zijn eigen rechts-populitische partij opgericht genaamd "VERITAS".
Rijdt net zoals Fortuyn met een Bentley.
Wordt belaagd door de zelfverklaarde en verdraagzame democraten.
Lijkt het zelde lot beschoren te zijn als Fortuyn indien zijn veiligheid niet wordt opgedreven.

voicelesscharlie 1 mei 2005 00:02

Allé,forumvrienden uw mening graag.

/\|cazar 1 mei 2005 00:15

los van zijn ideeën: een briljant man en manipulator pur sang.
Mijn sympathie heeft hij al.

Dave Brocatus 1 mei 2005 08:03

De reportage die onlangs over hem te zien was in Ter Zake, toonde mij vooral aan dat een aantal "verdraagzame" mensen bereid zijn om hun goed fatsoen overboord te gooien wanneer er een populair iemand verschijnt met een mening die hen helemaal niet aanstaat.

Robert Kilroy-Silk lijkt me iemand die hoofdzakelijk slechts één programmapunt heeft, nl. het Verenigd Koninkrijk uit de E.U. halen. Of dit werkelijk zo is, of dit enkel een beeld is dat de media van hem willen scheppen, weet ik niet.

Zijn mening is wat te ongenuanceerd voor mij, maar door het innemen van dergelijke standpunten is het wel duidelijk waar hij voor staat.

De schoofzak 1 mei 2005 08:06

Als ie zijn land uit de EU wil halen, dan is hij helemaal niet briljant.
Eer stijfkoppig erg dom en kortzichtig.

Als hij uiterlijk goed overkomt en het goed kan verkopen, dan zou hij wel eens de typische karaktertrekken en eigenschappen kunnen hebben van een oplichter. Oplichters lukker erin met mooie praatjes om iedereen om de tuin te kunnen leiden.

DokterDick 1 mei 2005 09:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dave Brocatus
De reportage die onlangs over hem te zien was in Ter Zake, toonde mij vooral aan dat een aantal "verdraagzame" mensen bereid zijn om hun goed fatsoen overboord te gooien wanneer er een populair iemand verschijnt met een mening die hen helemaal niet aanstaat.

Robert Kilroy-Silk lijkt me iemand die hoofdzakelijk slechts één programmapunt heeft, nl. het Verenigd Koninkrijk uit de E.U. halen. Of dit werkelijk zo is, of dit enkel een beeld is dat de media van hem willen scheppen, weet ik niet.

Zijn mening is wat te ongenuanceerd voor mij, maar door het innemen van dergelijke standpunten is het wel duidelijk waar hij voor staat.

Het V.K. dient inderdaad zo snel mogelijk de EU te verlaten. Hun verouderde industrie is een grote last voor andere Europese landen. Denk maar eens aan British Leyland, Rover, British Steel, etc. Sommigen zijn onder curatele gesteld van buitenlandse bedrijven, anderen gaan gelukkig roemloos ten onder.

Raf 1 mei 2005 09:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak
Oplichters lukker erin met mooie praatjes om iedereen om de tuin te kunnen leiden.

Dus tòch een tweede Pim Fortuyn...

/\|cazar 1 mei 2005 12:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DokterDick
Het V.K. dient inderdaad zo snel mogelijk de EU te verlaten. Hun verouderde industrie is een grote last voor andere Europese landen. Denk maar eens aan British Leyland, Rover, British Steel, etc. Sommigen zijn onder curatele gesteld van buitenlandse bedrijven, anderen gaan gelukkig roemloos ten onder.

Vandaar dat het VK bijna de laagste werkloosheid kent van heel de EU. ...

Haider 1 mei 2005 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door voicelesscharlie
Zijn naam is Robert kilroy-Silk.
Europees parlementslid met het charisma van Pim Fortuyn.
Heeft zijn eigen rechts-populitische partij opgericht genaamd "VERITAS".
Rijdt net zoals Fortuyn met een Bentley.
Wordt belaagd door de zelfverklaarde en verdraagzame democraten.
Lijkt het zelde lot beschoren te zijn als Fortuyn indien zijn veiligheid niet wordt opgedreven.

Een opportunist "tout court".Geef mij maar Nick griffin van de BNP.

DokterDick 1 mei 2005 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
Vandaar dat het VK bijna de laagste werkloosheid kent van heel de EU. ...

Waarschijnlijk omdat er nog stokers op elektrische treinen rijden. Overgens is het werken de de V.K. nou niet bepaald een pretje en wordt de hiarchie wel heel erg benadrukt. Ik heb overgens niets tegen Engelsen zelf, ik ben getrouwd met een Engelse uit de streek ten westen van Reading. En daar gaat het inderdaad stukken beter dan in Manchester of Liverpool. Maar vooal de zware industrie is hopeloos verouderd.

/\|cazar 1 mei 2005 17:05

charlerloi al bezogd ? ...

Vlaanderen Boven 1 mei 2005 17:50

Het Noorden van Engeland is inderdaad vergelijkbaar met Wallonië.

/\|cazar 1 mei 2005 18:02

het is niet bezogd maar wel bezocht.

ik degenereer.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be