![]() |
Abou JAJA heeft gelijk!!!
Net als Jaja vind ik dat er IN GEEN GEVAL mag gelachen worden met de Islam.
Ik vind namelijk dat er NOOIT mag gelachen worden met alles en iedereen die een betere samenleving nastreeft, en dus ook niet met: -bewindvoerders in het algemeen -monarchieën -religies en/of religieuzen -politie en brandweer -verplegend personeel. Dit impliceert voor mij dat er niet mag gelachen worden met de Islam of met ayatollah's of imams, en al evenmin met een rabbi of Dhr.Hitler of priesters of de Paus. Wel in het algemeen met typetjes mensen als bv. punkers, hippies, werklozen, zwartwerkers, holebi's (vooral holebi's!!!) enz. - |
Ik vind dat er een optie ontbreekt
'Met alles en iedereen, behalve met Wolfgang Meister' |
Citaat:
|
Er moet met alles en iedereen gelachen worden, zeker met fruitcakes als abou jahjah (maar zeker ook met moslims in het algemeen):
![]() ![]() |
Citaat:
|
Met alles en iedereen.......... op karnaval dan toch.
Aalst karnaval heeft een lange traditie op dat vlak, is toonaangevend. Het lef dat de liga heeft om die karnaval aan te klagen bewijst enkel de minachting tegenover onze cultuur en gewoontes. Het is een parodie op het leven en wat er gebeurt. Niemand wordt gespaard, maar dat net zij het klein kind moeten uithangen, was te verwachten. Als ze niet tegen deze gewoonte kunnen, moeten ze maar wegblijven, net zoals autochtonen moeten wegblijven op offerfeesten. Ik kan niet begrijpen dat de Belgische modale moslim nog altijd geen openlijke afstand heeft gedaan van Jahjah en consoorten, die een poging ondernemen om de maatschappij te verzieken en naar hun hand te zetten. |
Citaat:
weeral de holebi's uit hun tent probere te lokke.. Get a life !! |
Citaat:
|
Citaat:
Ga naar een psycholoog Wolfgang, die zal wel naar je verhaaltjes luisteren! (tegen betaling) |
Het is volstrekt duidelijk door de manier waarop die obsessie met homoseksualiteit - en dan vooral de meer perverse facetten ervan - zich bij Wolfgang Meister manifesteert, dat hij onbewust met verdrongen behoeften en verlangens worstelt. Anna Freud (dochter van) spreekt in dit verband over de projectie als het defensiemechanisme dat men kan omschrijven als cognitieve handelingen om zich te beschermen tegen de negatieve effecten van extreme angst. Via dit mechanisme kan de jeugdige eigen onaangename gevoelens projecteren in anderen. Die gevoelens kunnen variëren van angst tot agressie. Bekend is ook het voorbeeld van de zondebok, op wie dikwijls de onaangename gevoelens van frustratie van een hele groep (ontstaan door bv het autoritaire optreden van de leraar) worden geprojecteerd. Ontkenning is trouwens ook zo'n defensiemechanisme: dit wordt als het eerste mechanisme beschouwd dat een kind ontwikkelt om zich te beschermen tegen bedreigende invloeden waaraan het zich fysiek niet kan onttrekken. Het ontkenningsmechanisme verdringt de situatie uit het bewustzijn. In deze visie blijft het echter actief in het onderbewustzijn en kan bv. via versprekingen alsnog zijn aanwezigheid aantonen.
Affijn, verre zij het van mij om Wolfgang Meister te vertellen hoe hij zijn leven moet leiden. Ik ben ervan overtuigd dat het onderkennen van het probleem al een belangrijke stap naar psychisch herstel is, maar die stap moet hij natuurlijk zelf nemen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jahjah zal blij zijn met uw bewondering, als u nu ook nog eens z'n naam juist schreef, ooh Groot Schrijftalent...
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ah ja ... ... ... Ah ja... ... Ok... Ik ga nu maar even eh... weg. :hondogen: |
leuk topic
Er moet met alles en nog wat gelachen worden. Lachen en spotten over sommige dingen helpt juist deze dramtische voorvallen te verwerken. Zoals bij 9/11 bijvoorbeeld.spoedig daarna vond je al mopjes terug op het internet over dit feit waar men mee kon lachen en zo. in een bepaald Quest magzine heeft hier een artikel over gestaan (zal het eens opzoeken binnenkort) over hoe lachen en spot of zelfspot kan helpen om bepaalde dingen te verwerken en zo meer. daarbij komt nog eens dat lachen gezond is, het geeft ons een gelukkig gevoel en een optimistisch gevoel en verminderd daarbij onze stress (en dus ook de gevolgen van stress)die we oplopen in deze nogal stresserende tijden Dus laten we nu allemaal lachen met wolfgang meister met zijn belachelijk standpunt hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha ha :-) :-) |
Met alles natuurlijk....
|
@ Wolfgang Meister
zal wel weer geen antwoord op komen maar graag toch eens het bijbelquootje waar ik zeg dat de groepen die je hier opsomt Citaat:
Ps - ik heb ook gestemd op "met alles en iedereen" natuurlijk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be