![]() |
Ook in Turkije is het van datte...
Citaat:
Bron: www.nu.nl |
Citaat:
|
Citaat:
Maar wat heeft dit met de E.U. te maken? In Spanje komen er ook wel vaker kleine aanslagen van de ETA voor. Ook hebben Turkije en Spanje aanslagen van de Al-Qeida (misschien fout gespeld) te verduren gehad. |
U schijnt dat maar normaal te vinden...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vraag mij af waarom turken hier in Belgie het nodig vinden om in een dure auto, bv een BMW 330i, met stuk of 4-5 te gaan zitten en door de stad uitdagend te rijden ? Zovan kijk : wij zijn turken en hebben een dure auto.. :x
Met uitdagend rijden bedoel ik : gas geven en stoppen, allemaal uitstappen en terug gaan zitten (wtf is de bedoeling van dit? )... wat is hun motivatie ? vandaag een paar van zulke auto's gezien... |
Citaat:
Waarom vind jij het interessant als er Turken in BMW zitten? Stoort het jou? |
Citaat:
Er reed zo een bmw met 5 turken voor mij vandaag. Plots stopt die en stappen al die turken deruit ;o (wtf????) ze gaan rond hun auto en stappen terug in... resultaat : ik moest wachten.. ik ben nog altijd aan het denken : waarom hebben ze het gedaan ? waarom gedragen turken zich overal zo ? kunnen ze iets anders dan stoeffen ? hun gezichtjes zijn ook meestal uitdagend en niet vriendelijk |
Lijkt mij te vroeg om te weten welke terroristen hier achter zitten. Er zijn vele mogelijkheden:
-) PKK of consoorten -) extreem-linksen -) moslim-fundamentalisten. Hopelijk krijgt men ze te pakken. |
Citaat:
|
Citaat:
Waar gedragen Turken zich altijd zo? Misschien ervaar jij de gelaatsuitdrukkingen anders dan zij bedoelen? |
Citaat:
|
En ik wil ,zelfs niet dood, in een Mercedes of een BMW gezien worden.
Mijn proletarische afkomst waarschijnlijk :-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als Turkije in de EU komt, zullen de Koerden hoogstwaarschijnlijk even goed als de Basken behandeld worden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be