Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Ik heb er al duidelijk en onderbouwd geantwoord dat daar niets van aan is en dat iedereen met een krant en een TV dat kan weten. Geen reactie van jou.
Elke dooie mus (een vervalst citaat van De Wever, een uitspraak van een anonymus op een forum, de beleidsbrief van een ministerie) is blijkbaar "gefundenes fressen" bij jou, want je bent er zo van overtuigd dat de N-VA het onafhankelijke Vlaanderen heeft losgelaten dat je desnoods zelf maar aan het verzinnen slaat.
Maar vreemd genoeg horen we niks meer van jou als er wordt aangehaald waar de N-VA dan wel CONCREET heeft gezegd dat ze onafhankelijkheid verwerpen, tot je een volgende dooie mus bovenspit...
|
Ach Zorroaster. Na al wat er gezegd werd betreffende de splitsing van BHV moet er zelfs niet 'concreet' meer herhaald worden dat die er ook zal komen zonder een prijs te betalen om er tóch aan te twijfelen dat dit ook wel zo is. Als we echter wél op de langen duur te horen krijgen dat de N-VA tot geen prijs meer uit zijn zetel te krijgen is omdat zij nergens schuld aan heeft, weten we ook wel hoe laat het is.
Nu wil ik eerst feitelijke daden zien voor ik nog dooie mussen geloof.
Dat de N-VA voor een regio pleit inplaats van een onafhankelijke staat kan je trouwens zwart op wit lezen in het VB-blaadje 'Doorbraak' lezen van vorige maand. Nu moet ik de rest van wat daar instaat ook maar niet meer geloven, zeker?
Er staan deze maand anders nog veel interessanter dingen in. Van Johan Sauwens bijvoorbeeld, op de tweede bladzijde. Van Trends directeur Frans Crols op blz. 3. Lionel Vandenberghe wordt op blz. 8 bovengehaald en over het vodje papier, genaamd 'Belgische grondwet' gaat het op blz. 9.
Allemaal leugens uiteraard...
Wat Philippe Moureaux, de notoire Vlamingenhater betreft. Dat is volgens mij zoveel waard als wat de even notoire Vlamingenhaters van de bub zeggen.
Voor zover ik mij herinner vind Moureaux ook Bertje Anciaux een groot, Vlaams-nationalistisch gevaar. Je kan toch moeilijk van mij verwachten dat ik dat nog ernstig neem?
Niet dat de Franstaligen niet voelen dat hun Belgique op zijn laatste benen loopt, maar ik blijf erbij dat er juist niets zal gesplitst worden dankzij de Vlaams-nationalisten maar ondanks hen. Dat doet de economische toestand en de halstarrige houding van de Franstaligen wel in jullie plaats.
|