![]() |
Elio doet het weer
Elio doet het maar weer
Nu wil hij dat de vlaamse zorgverzekering overgebracht word naar het federale Want zegt hij: Wij franstaligen of walen kunne daar niet van genieten? Kan Elio in wallonie zelf niet een zorgverzekering inschakelen? Als sp.a dat toe laat verlaat ik de partij zeker weten wij gaan ook nie alles in schootje werpen van Elio e:-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Di Pupo is aan het hengelen naar compensaties voor BHV. Geloof me vrij;de vlaamse regeringspartijen zullen er weer in tuimelen. |
Ach, laat Eli toch een Waalse zorgverzekering oprichten, of een federale - in dat geval zullen de bijdragen ongetwijfeld progressief verrekend worden met het inkomen, en niet forfaitair, zolas bij de onsociale Vlaamse-zorgverzekeringsbijdrage. Ik zou er dan ook niet om treuren als Eli onder deze omstandigheden de Vlaamse zorgverzekering OPSLOKT.
Bovendien kan je beter de hele zorgverzekering in de mutualiteitsbijdrage inpassen. Al die verschillende aanslagen nu eens voor dit, dan weer voor dat, dat vormt oop de duur een onoverzichtelijk lappendeken, voor de zorgzame huisvader, waarbij deze brave burger voortdurend weer een even onverwachte als onrechtvaardige aanslag uit zijn brievenbus moet gaan hengelen. |
De zorgverzekering bestaat zgz niet in Wallonië , maar de mensen die zorgbehoevend zijn, krijgen bovenop hun pensioen meer dan de 90 euro die onze Vlaamse hulpbehoevenden per maand krijgen.
|
En dan te bedenken dat je die 90 euro in Vlaanderen niet eens krijgt zolang je je nog zelf kunt wassen ondanks je kwaadaardige hersentumor....
|
Citaat:
|
Walonie is de lintworm van Vlaanderen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Inderdaad, di Pupo heeft weer een geldbron gevonden in Vlaanderen die hij wilt aanboren.
|
Citaat:
Verder is het puur een poging om kiezers gunstig te stemmen. De zware uitspraken van de laatste dagen hebben volgens mij als doel om aan het waalse kiespubliek te tonen dat ze alles zullen doen om de 'rechten' van de franstaligen te waarborgen en daaruit electoraal munt te slaan. Bovendien vergroten dergelijke straffe uitspraken enkel de sluimerende crisis, die op het juiste moment moet uitbreken, om deze dan nog in de schoenen van de vlamingen te kunnen schuiven. |
Citaat:
Hoe leuk voor ze: we zijn weer gezien... |
Citaat:
Ik weiger zelf gewoon van die zorgverzekering nog te betalen, ! eerst is t een paar euro dan slagen ze dat efkes op met 200 % of hoeveel was het ook al weer, en als we dan een zorgbehoevede mens in de familie hebben zeggen die smeerlappen dat hij teveel verdiend, ! Hallo, als die sukkel al te veel verdiend, ! alleen, zorgebehoevend en een onozel pensioen. Vanaf dan krijgen ze geen frank meer van ons ! ik zal me zelf wel zorgverzekeren ! |
Citaat:
Daarentegen is hun natuurschoon uitwendig. |
Citaat:
|
Citaat:
Ja maar in 't eerste jaar was da minder, en 't gaat mij niet om het bedrag want ik kan die 25 euro gemakkelijk betalen, het gaat hem puur om het princippe. Een oude bejaarde van in de 80 die hulp vandoen heeft, die zijnen huur moet betalen en die medische kosten heeft, verpleging moet laten komen en van OCMW maaltijden in leven blijft, en op die manier de staat pakken geld bespaard door uit het rusthuis te blijven kan nie van die zorgverzekering genieten. Heel zijn leven gefakt, op zijn boerderijke en op zijn werk, een zwaar verkeersongeval tegengekomen waardoor hij gedeeltelijk werkonbekwaam is geraakt, wat ouderdomskwaaltjes, en dan zeggen die luizenzakken van linkse OCMW klootzakken, sorry maat gij hebt teveel lost het zelf maar op ! Wel dan zeg ik als Kapitalistische invudalistische rechtse zak, ook stooft hem maar op en steekt ulle "profiteurs"bijdrage maar waar de zon nie schijnt. Wij zullen die mens dan zelf wel opvangen en helpen waar het kan, maar dan kunnen ze dus ook naar hun 25 euro fluiten ! |
Citaat:
Ik benieuwd wat de Vlaamse -natuurlijk met verdeeldheid overheersende- strategie zal zijn nadat alle franstalige partijen hebben besloten dat de Vlamingen de splitsing op hun buik kunnen schrijven, tenzij het Brussels gewest vergroot wordt. |
Het is elke dag duidelijker : een radikale splitsing van Belgie zal de problemen pas definitief en voorgoed oplossen....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be