![]() |
Schrijf iets positiefs over je medemens
Er worden teveel negatieve berichten geschreven in dit forum. In deze draad mogen alleen positieve dingen geschreven worden over anderen. Je bericht mag gaan over andere personen maar ook over andere landen, andere volkeren, je eigen volk etc. Dit is immers het internationaal forum.
Ik beloof dat ik in deze draad geen bericht over Turken of Turkije zal plaatsen. |
De vriendelijkste mensen die ik totnogtoe ontmoet heb zijn Thais.
|
Eén van de positiefste forumgangers is bij mij Sinan123...
|
De vriendelijkse Turk en een van de vriendelijkste forumgangers is Sinan123.....
Way to go Sinan :D:D |
:BIG:
|
Er moeten ook aardige Turken bestaan... In Turkije verkoopt "Mein Kampf" immers als zoete broodjes...
|
Ik vind La_Principessa één van de vriendelijksten op dit forum.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:lol: :lol: :lol: |
Ach iedereen is ooit wel eens plezant zeker ? ...
|
Veel Vlamingen op dit forum hebben een goed gevoel voor humor.
|
Citaat:
|
Ik heb een boontje voor één van de fervente posters maar het is niet wederzijds ... hoe los ik dit op?
|
Er is een spreekwoord die zegt : Pas op je vijand maar pas duizend keer op je vriend.
![]() "The enemy of my enemy is my friend...." Blade. P.S: "pas op" wil ik hier niet bedoelen met oppas maar "be care full", wees op je hoede! |
ik vind de 'doordeweeks-heid' van Waalse meisjes wel leuk.
|
Iets positief......? heu... [size=1]de Regering is goed bezig:silly:of ik verdien teveel...of het regent nooit in Belgie...hmmm... heu...Somers heeft een hoog iq.... pfft...BHV wordt uitgebreid tot Mechelen/Boom/Willebroek om onze vrienden in het zuiden te plezieren.... Wat nog....eens denken...hmm... de Koning krijgt opslag positief genoeg zo?[/size]
|
Citaat:
|
Citaat:
alle nog iets positiefs,alle mensen op politics be zijn oke,behalve de onnozelaars en de anderdenkenden en de sossen en de liberalen en de kattekoppen enz... |
Citaat:
Out u in een Pee emmeke... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be