![]() |
België Barst !! Hoe dan?
Laat er geen twijfel over bestaan. Ik stem voor het Vlaams Belang en denk dat het beter zou zijn indien beiden gemeenschappen de eer aan zichzelf hielden. Ik heb echter een vraag waarvoor ik geen antwoord ken en misschien kunnen jullie mij hier op antwoorden.
Wat gebeurt er met de duizenden mensen die voor firma's werken die economisch zowel in Vlaanderen als Wallonië actief zijn? Enkele voorbeelden hiervan zijn verzekeringsmaatschappijen en banken zoals Dexia en Ethias om er maar enkele te noemen. Moeten die firma's ook splitsen of hoe zien jullie dit? Mvg. |
Citaat:
Waar zie jij problemen voor die bedrijven, Bitweiser ? |
Simpel, dat zijn dan multinationals.
|
Citaat:
|
uhm, da gaat dus echt nooit gebeuren hè dat België uit elkaar valt, niet in dit Europa ...
|
Citaat:
|
Geld verdienen ja... maar wat met de vele vlamingen die nu in Luik werken? Gaan die niet hun job moeten afstaan aan de eigen walen. Krijgen ze het statuut van Grensarbeider? Hoe moet dat gezien worden?
|
En de tienduizenden werknemers bij de federale overheidsinstellingen ???
|
Hoe België splitsen? Zeer simpel : Bel-gië.8)
|
Citaat:
Ik kan me daar niet over uit spreken. Echter, bedrijven die er financieel geen voordeel uit halen, zullen niet snel filialen gaan sluiten. En dit dat geval, denk ik dat de beweging van Zuid naar Noord groter gaat zijn, dan andersom |
Citaat:
Vroeger waren er geen afzonderlijke regeringen,Vlaanderen en Wallonie zitten al lang niet meer op dezelfde lijn. Als geld de doorslag zal geven zal men rap geneigd zijn om oplossingen te zoeken. |
Citaat:
ALs we dan toch gaan samenwerken, zou het dan geen goed idee zijn om ook één land te vormen ? :twisted: |
Te beginnen met samen te werken als de grondwet dat gebied?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be