Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   De Bub Gaat Door !!! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=3343)

Hans1 18 mei 2003 12:33

Wat ook de uitslag van de door de media doodgezwegen B.U.B. zal zijn, wij gaan door na 18 mei en zullen op lange termijn het unitaire België in eer herstellen en verlossen van de Vlaams- en Waals-nationale ideologie.

Ze zwijgen ons trouwens dood omdat ze schrik van ons hebben.

Paulus de Boskabouter 18 mei 2003 12:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Wat ook de uitslag van de door de media doodgezwegen B.U.B. zal zijn, wij gaan door na 18 mei en zullen op lange termijn het unitaire België in eer herstellen en verlossen van de Vlaams- en Waals-nationale ideologie.

Dat laatste... weet ik nog zo niet,
maar alleszins veel succes gewenst!

Vlaanderen Boven 18 mei 2003 12:34

Citaat:

Waals-nationale ideologie.

:D
Citaat:

:lol:

alpina 18 mei 2003 12:36

Volgens mij zouden jullie zelfs nog doorgaan als Vlaanderen en Wallonie 2 onafhankelijke staten zouden zijn, vooral niet opgeven he! :wink:

Tantist 18 mei 2003 12:39

Citaat:

Allemaal doorgaanders, die ook hun wereldvreemdheid etaleerden zoals u.

Zeno! 18 mei 2003 12:44

Citaat:

:lol: :lol: :lol: KLAAR VOOR DE PSYCHIATRIE! :lol: :lol: :lol:

boer_bavo 18 mei 2003 12:58

Toen ik de Bub op het scherm zag heb ik toch even geglimlacht. Het was dan toch geen 1-aprilgrap.

Guderian 18 mei 2003 13:33

Citaat:

:lol: :lol: :lol: Uiteraard hebben "ze" schrik van jullie drieën, wat had je gedacht? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Hans1 18 mei 2003 14:35

Guderian, leuk dat je bevestigt dat de Vlaams-nationalisten een bende arme fascisten zijn. Doe zo voort ! :lol:

Mustapha 18 mei 2003 14:59

Hoe is BUB aan de +/-5000 handtekeningen gekomen die nodig waren om mee te kunnen doen aan de verkiezingen?

Steun gekregen van de voltallige Saksen Coburgs?

C uit W 18 mei 2003 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Citaat:

Allemaal doorgaanders, die ook hun wereldvreemdheid etaleerden zoals u.

Prachtige foto :lol:

Hans1 21 mei 2003 22:52

Tot mijn diepe spijt dien ik te melden dat de B.U.B. nog altijd springlevend is ! :wink:

vlaanderen72 22 mei 2003 11:56

Citaat:

Tot mijn diepe spijt dien ik te melden dat de B.U.B. nog altijd springlevend is ! :wink:

Ge schrijft uw vijf leden aan waaronder jezelf :D en hup ge zijt vertrokken.

Kempen 22 mei 2003 12:02

Zeker doorgaan aub. Zeker doorgaan.

Dan kunnen we elke keer lachen. :D :D :D

A propos mr. de advocat die woont in Bruxelles. Waarom stond Uw beroep en uw woonplaats in het Frans op de lijsten ook in Vlaanderen ??????????

Een voorbode van wat uw programma zal inhouden voor Vlaanderen ? De verfransing versnellen ???

Antoon 22 mei 2003 12:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mustapha
Hoe is BUB aan de +/-5000 handtekeningen gekomen die nodig waren om mee te kunnen doen aan de verkiezingen?

En Resist, hoe hebben die de handtekeningen verkregen?

Steun van Koning Hassan?

zorroaster 22 mei 2003 16:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mustapha

En Resist, hoe hebben die de handtekeningen verkregen?

Steun van Koning Hassan?

Koning Hassan is nu een wedstrijd "om ter doodst zijn" aan het houden met de BUB-ideologie. Benieuwd wie aan het langste eind zal trekken!

zorroaster 22 mei 2003 16:47

Citaat:

Guderian, leuk dat je bevestigt dat de Vlaams-nationalisten een bende arme fascisten zijn. Doe zo voort ! :lol:

Fijn dat Hansje nog maar weer eens aantoont dat de BUB-praeses een pedant leeghoofd is met één argument in zijn hele trukendoos.

Overigens, proficiat met uw gemiddelde halve procentje dat u al een hele tijd zit te claimen. Volledig gelogen (slechts in één kleine kieskring komen ze boven de 0,5%), maar wat hadden we anders verwacht van de BLUB-club?
Het is al veelzeggend dat ze zelfs moeten liegen om aan een halve procent te geraken. BUB is al dood en begraven in de "testfase".

Tantist 22 mei 2003 17:43

Citaat:

2003 is nog niet gedaan he :twisted:

Kim 22 mei 2003 17:46

Vlaanderen is ook nog altijd niet onafhankelijk he! :twisted:

Kim 22 mei 2003 17:48

En zal dat overigens ook nooit worden...

BUB :arrow: Voor een unitair België!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be