![]() |
Wat ook de uitslag van de door de media doodgezwegen B.U.B. zal zijn, wij gaan door na 18 mei en zullen op lange termijn het unitaire België in eer herstellen en verlossen van de Vlaams- en Waals-nationale ideologie.
Ze zwijgen ons trouwens dood omdat ze schrik van ons hebben. |
Citaat:
maar alleszins veel succes gewenst! |
Citaat:
Citaat:
|
Volgens mij zouden jullie zelfs nog doorgaan als Vlaanderen en Wallonie 2 onafhankelijke staten zouden zijn, vooral niet opgeven he! :wink:
|
Citaat:
![]() Allemaal doorgaanders, die ook hun wereldvreemdheid etaleerden zoals u. |
Citaat:
:lol: :lol: :lol: KLAAR VOOR DE PSYCHIATRIE! :lol: :lol: :lol: |
Toen ik de Bub op het scherm zag heb ik toch even geglimlacht. Het was dan toch geen 1-aprilgrap.
|
Citaat:
:lol: :lol: :lol: Uiteraard hebben "ze" schrik van jullie drieën, wat had je gedacht? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: |
Guderian, leuk dat je bevestigt dat de Vlaams-nationalisten een bende arme fascisten zijn. Doe zo voort ! :lol:
|
Hoe is BUB aan de +/-5000 handtekeningen gekomen die nodig waren om mee te kunnen doen aan de verkiezingen?
:D Steun gekregen van de voltallige Saksen Coburgs? |
Citaat:
|
Tot mijn diepe spijt dien ik te melden dat de B.U.B. nog altijd springlevend is ! :wink:
|
Citaat:
|
Zeker doorgaan aub. Zeker doorgaan.
Dan kunnen we elke keer lachen. :D :D :D A propos mr. de advocat die woont in Bruxelles. Waarom stond Uw beroep en uw woonplaats in het Frans op de lijsten ook in Vlaanderen ?????????? Een voorbode van wat uw programma zal inhouden voor Vlaanderen ? De verfransing versnellen ??? |
Citaat:
Steun van Koning Hassan? |
Citaat:
|
Citaat:
Overigens, proficiat met uw gemiddelde halve procentje dat u al een hele tijd zit te claimen. Volledig gelogen (slechts in één kleine kieskring komen ze boven de 0,5%), maar wat hadden we anders verwacht van de BLUB-club? Het is al veelzeggend dat ze zelfs moeten liegen om aan een halve procent te geraken. BUB is al dood en begraven in de "testfase". |
Citaat:
|
Vlaanderen is ook nog altijd niet onafhankelijk he! :twisted:
|
En zal dat overigens ook nooit worden...
BUB :arrow: Voor een unitair België! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be