Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Proficiat! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=33452)

Yann 3 mei 2005 18:10

Proficiat!

Ik vind dit het gepaste moment, om de makers/moderators/administrators van dit forum eens te bedanken, voor het schitterende werk dat zij leveren. Qua gebruiksvriendelijkheid en opties verdient dit forum een tien. Ook de forumsessies zijn steeds interessant.

Daarom: proficiat!

sinan123 3 mei 2005 18:24

:thumbsup:

Firestone 3 mei 2005 21:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Ik vind dit het gepaste moment, om de makers/moderators/administrators van dit forum eens te bedanken, voor het schitterende werk dat zij leveren. Qua gebruiksvriendelijkheid en opties verdient dit forum een tien. Ook de forumsessies zijn steeds interessant.

Daarom: proficiat!

Ik weet niet waarom net nu het gepast moment zou zijn (heb misschien iets gemist), maar ik sluit me graag aan bij het dankwoord aan de makers/moderators/administrators.

De forumsessies vielen mij wel wat tegen, maar dat ligt helemaal niet aan de forum-verantwoordelijken.

Andro 3 mei 2005 22:18

Idem!

puud 4 mei 2005 06:17

Idem dito.
Waarom is het nu het gepaste moment?

Piet Hein 4 mei 2005 15:54

Deze keer moet ik yann gelijk geven. Goed werk mannnen en zo blijven verder doen.

Yann 4 mei 2005 21:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door puud
Idem dito.
Waarom is het nu het gepaste moment?

Het gepaste moment is het niet, maar wel een goed moment. (na de zoveelste succesvolle forumsessie)

Ambiorix 4 mei 2005 22:45

goed bezig forumleiders! ma pakt op tijd en stond ook es een goei pint, ik kan me voorstellen dat er hier serieus wat tijd in kruipt, vooral 's avonds dan.

Peter Johan 4 mei 2005 23:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwart & Geel
goed bezig forumleiders! ma pakt op tijd en stond ook es een goei pint, ik kan me voorstellen dat er hier serieus wat tijd in kruipt, vooral 's avonds dan.

Er kruipt zoveel tijd in, dat nog geen enkele mod jullie dankbetuigingen beantwoordde.:oops:
Dus: bedankt voor de appreciatie.:-D

Knuppel 5 mei 2005 09:04

Citaat:

Het gepaste moment is het niet, maar wel een goed moment. (na de zoveelste succesvolle forumsessie)

Vreemd....
De laatste 'succesvolle' forumsessie was met Marc Platel. Voor zover ik mij herinner heeft daar maar één bubbel aan deelgenomen.

Wat dit forum en zijn moderators betreft, dat heeft zijn weerga niet in heel BELGIE!

En alhoewel met wat vertraging: een dikke proficiat aan de medewerkers die dit mogelijk maken!

Yann 5 mei 2005 11:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Vreemd....
De laatste 'succesvolle' forumsessie was met Marc Platel. Voor zover ik mij herinner heeft daar maar één bubbel aan deelgenomen.

Wat dit forum en zijn moderators betreft, dat heeft zijn weerga niet in heel BELGIE!

Voelt u zich wel goed?

Supe®Staaf 6 mei 2005 08:04

Citaat:

Citaat:

BELGIE!

Voelt u zich wel goed?

:rofl:
Mijn 'Goodmorning-evening-Belgium-thread' begint zijn vruchten af te werpen.

De triomf van het woord!
De pen scherper dan het zwaard!
De Belgische realiteit rukt onontkoombaar op.
Het Vlaemsche heir staat nimmeer pal!
De Belgische Waarheid laat haar rechten gelden.
Het Vlaamse Waanbeeld vervaagt.
Een waar kantelmoment: een van de meest halstarrige en balsturige flaminganten komt tot inkeer.
Het hek is van de dam.
Als er één schaap op het droge is, volgt de rest.
Hand in hand voor een verenigd Belgenland.

Wie mee de eeuwige glorie van ons Zoete Vaderland bezingen, hij klikke op een van onderstaande links:
Good morning Belgium.............!!!!
Good evening Belgium.............!!!!
Voor vorst voor VRIJHEID en voor recht!!!

stab 6 mei 2005 08:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
(brol)
(brol)

Daar zoudt gij wel es gelijk in kunnen hebben.. volgende week - woensdag.

Supe®Staaf 6 mei 2005 08:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stab
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®staaf
(brol)
(brol)

Daar zoudt gij wel es gelijk in kunnen hebben.. volgende week - woensdag.

Eerst en vooral gefeliciteerd met uw onberispelijke quote-techniek.
Die moet ik onthouden en toepassen in de communautaire discussies. :-)

Wat woensdag betreft.......
Valt het niemand op met hoeveel flair, en doorvoelde nonchalance onze premier het B-H-V-probleem nog wat laat sudderen bij de onmachtige prutsers?
Volgens mij zit er al een fraai konijn in zijn toverhoed, waaruit zijn groots staatsmanschap zal blijken, eens hij het tevoorschijn tovert..........

Geef toe: hijzelf kan zijn vingers niet verbranden: 't zijn de Vlaamse 'bestierders' die hun boekje te buiten gingen met beloften die boven hun bevoegdheidsniveau uitstegen.
Je kan hem niet kwalijk nemen dat hij met oplossingen komt waar de meerderheid van België gelukkig mee is. Dat mag een ietskes grootsere realisatie heten, dan het sussen van een marginale groep Vlaamsdollen. Dat dit een prijs zal hebben, is voor sommige kortzichtige partijslaafkes misschien onverteerbaar, maar mensen met visie beseffen dat koken geld kost.
Hopelijk ziet op den duur iedereen in dat een (gratis) Vlaamse droge boterham, niet opweegt tegenover een (iets prijziger) Belgisch feestmaal (met dubbel zoveel genodogden en dus tevredenen)

Kim 7 mei 2005 10:57

Citaat:

Vreemd....

Knuppel, moet je echt weer zonodig deze topic verzieken? :roll:

Wat Platel betreft, zowel Hans, Yann, ik en Patriot! hebben deelgenomen aan de forumsessie.

Aan de moderators een dikke proficiat voor hun uitstekend werk hier! :)

Pelgrim 26 mei 2005 14:31

Ik ga me bij de rest aansluiten.

Ik heb het hele politics.be gebeuren van bijna in den beginne zien evolueren (ooit heette het nog JVD, in een heel ver verleden) en die evolutie is alleen maar opwaarts gegaan.

Pelgrim 26 mei 2005 14:33

Alleen wel spijtig dat de grote namen uit de politiek nog steeds hun weg hierheen niet schijnen te vinden. Ondanks de forumsessies en het feit dat hier toch wel enkele duizenden aan potentiële kiezers zitten.
Maar misschien is het probleem met de forummers hier wel net dat zij iets meer weten over politiek dan de gemiddelde burger en daarom moeilijkere vragen stellen?

Egidius 26 mei 2005 14:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Een waar kantelmoment: een van de meest halstarrige en balsturige flaminganten komt tot inkeer.

Het is een beeld dat gij wel eens meer meent te ontwaren, hé Staaf? :-)

Egidius

Turkje 26 mei 2005 16:04

Het zal waarschijnlijk de eerste en ook de laatste keer zijn dat ik dermate positivistisch reageer in een thread geopend door Yann, maar ach, waarom niet hé:

PROFICIAT !! :grin: ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be