Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Vragenuurtje in de kamer (https://forum.politics.be/showthread.php?t=33492)

Gertj3 4 mei 2005 12:20

Vragenuurtje in de kamer

Voor degene die geinteresseerd zijn de vragenuurtje in de kamer dat normaal doorgaat op donderdag gaat vandaag door om 14h 15

live te volgen via www.dekamer.be

ik ga in ieder geval luisteren u ook ?

Gertj3 4 mei 2005 12:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gertj3
Voor degene die geinteresseerd zijn de vragenuurtje in de kamer dat normaal doorgaat op donderdag gaat vandaag door om 14h 15

live te volgen via www.dekamer.be

ik ga in ieder geval luisteren u ook ?

niemand die gaat luisteren?

CHW 4 mei 2005 12:53

Citaat:

Mondelinge vragen

Voorstellen van resolutie

1. Voorstel van resolutie (mevrouw Josée Lejeune en de heren Luc Gustin en Mohammed Boukourna) betreffende de rechten van het kind in de partnerlanden waarop het Belgische ontwikkelingsbeleid is gericht, nr. 1656/1.51K1656[Zonder verslag]
2. Voorstel van resolutie (de heer Patrick Moriau) betreffende de verlening van de waarnemersstatus aan Taiwan tijdens de jaarlijkse algemene vergadering van de Wereldgezondheidsorganisatie, nr. 1684/1.51K1684[Zonder verslag]

Inoverwegingnemingen (Rgt. art. 75, nrs 4, 5, 6, 7)

(zie bijlage)

Naamstemmingen

1. over de moties ingediend tot besluit van de interpellaties van :- de heer Paul Tant over "de bekendmaking van het rapport van de commissie Paulus inzake de brandweerhervorming" (nr. 578).I5100578- mevrouw Nancy Caslo over "het rapport van de commissie Paulus inzake de brandweerhervorming" (nr. 582).- de heer Jean-Claude Maene over "de hervorming van de brandweerdiensten" (nr. 585).[gehouden in de openbare vergadering van de commissie voor de Binnenlandse Zaken, de Algemene Zaken en het Openbaar Ambt van 26 april 2005]
2. over de moties ingediend tot besluit van de interpellaties van :- de heer Pieter De Crem over "de karakterschetsen van bepaalde personeelsleden van het brandwondencentrum te Neder-over-Heembeek" (nr. 563).I5100563- de heer Luc Sevenhans over "het wegpesten van chirurgen in het brandwondencentrum te Neder-over-Heembeek" (nr. 572).[gehouden in de openbare vergadering van de commissie voor de Landsverdediging van 27 april 2005]
3. over de moties ingediend tot besluit van de interpellatie van de heer Luc Sevenhans over "het dossier AIV/c90 mm" (nr. 581).I5100581[gehouden in de openbare vergadering van de commissie voor de Landsverdediging van 27 april 2005]

4. over de afgehandelde voorstellen van resolutie.
Waarom zouden we luisteren?

Herr Flick 4 mei 2005 13:02

Misschien wordt er wel wat geluld over BHV ?

Gertj3 4 mei 2005 13:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Misschien wordt er wel wat geluld over BHV ?

ja

nieuwe feiten: vld en ps zijn bang dat sp.A regering zou laten vallen

stevaert ontkent maar zegt dat hij zich wil zuiver opstellen tegenover de cd&v

PAJOT 4 mei 2005 13:33

Citaat:

"zich zuiver opstellen" ... mooi eufemisme om zich te laten prostitueren !

Briggs 4 mei 2005 13:39

Citaat:

ja

"Zuiver" opstellen.....ging dat gepaard met een stijve rechterarm ? ;p .
Eerst zien, dan geloven.

Gertj3 4 mei 2005 13:43

u denkt er maar het uwe van wat u denkt is niet mijn probleem

garfield 4 mei 2005 16:18

Citaat:

ja

de spa zou er goed aan doen om de vld eens fameus op de bakkes slaan en die regering verlaten

Gertj3 4 mei 2005 16:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door garfield
de spa zou er goed aan doen om de vld eens fameus op de bakkes slaan en die regering verlaten

En dan door de kiezer afgerekent te worden dat wij het probleem uit de weg zijn gegaan zeker

garfield 4 mei 2005 16:41

Is het nu nog bezig??

Grellig 4 mei 2005 16:42

Dju Gert,toen lag ik nog in men bed,anders had ik zeker geluisterd,toch merci voor de info!!

Guderian 4 mei 2005 16:44

Citaat:

Leve de anti-parlementaire krachten! :twisted:

Gertj3 4 mei 2005 17:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Grellig
Dju Gert,toen lag ik nog in men bed,anders had ik zeker geluisterd,toch merci voor de info!!

Er waren eerst vragen over bhv en dan zaken zoals over binnelandse zaken enz

Verhofstad draaide zich weer in alle bochten met zijne uitleg

Grellig 4 mei 2005 17:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Leve de anti-parlementaire krachten! :twisted:

Guderian,we moeten wel weten waartegen we strijden hé.Daarom is het belangrijk om de dagelijkse politiek te volgen,doen we dat niet dan weten we niet waartegen we strijden.

Het is zinloos om met een zwaard nutteloos door de lucht liggen te zwaaien hé ;-)

PAJOT 4 mei 2005 17:42

Als er in dat kiekenkot iets belangrijks gezegd wordt, zullen de media dat wel berichten hoor. ;-)

Gertj3 4 mei 2005 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Als er in dat kiekenkot iets belangrijks gezegd wordt, zullen de media dat wel berichten hoor. ;-)

ik hoor het liever rechtstreeks van de persoon zelf dus volg ik die vergaderingen zoveel mogelijk live

geen inmenging van de meida ;)

very old 4 mei 2005 17:53

tof hé

Gertj3 4 mei 2005 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door very old
tof hé

ik vind het interessant ja ieder zijn mening e ;)

Alvader 4 mei 2005 23:53

Citaat:

En dan door de kiezer afgerekent te worden dat wij het probleem uit de weg zijn gegaan zeker

och kom, vooral VLD zal wel stemmen verliezen. De SP.a is te populistisch hiervoor.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be