![]() |
Verplichte Vlaamse voornamen
Mohammed is de meest voorkomende naam in Brussel.
Nog veel meer van die onuitspreekbare namen kom je tegenwoordig tegen. Daarom pleit ik voor verplichte Vlaamse voornamen. Zo kunnen de mensen ze tenminste verstaan en leidt dit ook tot een betere integratie. Dit geldt zeker voor de migranten die hier geboren zijn ! Vlaanderen Vlaams !!! |
Wat een bullshit!!!
|
Citaat:
|
Zouden we misschien niet beter nummers nemen inplaats van namen?
Dan ben ik bijvoorbeeld Meneer 3.689.954.086.... :roll: |
Ik vind het onthoofden van bruine jungen een beter idee.
|
:? Is Mohammed onuitspreekbaar?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Knuppel en Zeno vroegen zich af waarom ik mij absoluut geen vlaming voel.
De thread illustreert mijn redenen weer extreem goed. Kutvolk.... |
Citaat:
Wat een dom idee, burgelijk rechts scheert weer hoge toppen. We moeten er juist voor zorgen dat vreemdelingen hun eigen cultuur behouden en... hun namen. Dat maakt het onderscheid maken tussen vaderlanders en vreemde wezens juist gemakkelijk. Iets waar ze zelf voor kiezen trouwens want ze willen geen deel uitmaken van onze samenleving! |
Citaat:
(zie je eigen post) |
Vlaamse namen ???
De kinderen krijgen heden ten dage van de vreemdste namen. Ik denk dat enkel migranten die zich willen vervlaamsen nog Vlaamse namen aan hun kinderen geven.:? |
Integratie, assimilatie, bekering, ... veranderen allemaal bitter weinig aan een etnisch-culturele achtergrond.
De enige duurzame oplossing is mijns inziens nog steeds een samengaan van segregatie met remigratie. |
Ouders hebben natuurlijk het recht zelf een naam voor hun kinderen te kiezen.
|
En misschien ook vlaamsche achternamen.
Zoals Morel ofzoiets? |
Citaat:
|
:rofl: wat een achterlijke topic
|
Hey pipo ge snapt de mop zelfs nie!
Morel is frans :clapping: |
Citaat:
|
Misschien kan Farouk zich als eerste kandidaat laten omdopen tot Fons Ozgunes? Da's makkelijker uit te spreken ;-)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be