![]() |
buitenechtelijke relatie tussen zaakvoerder Rik Van Nieuwenhuyse en werkneemster Mari
Citaat:
http://www.hln.be/hln/cch/det/art_56170.html Vooral dat laatste zinnetje!!!! Fantastisch!!! |
BTW nog steeds geen spoor van dit nieuws op de VRT!
Anders zijn ze toch zo snel? De politiek correcten waren er als de kippen bij om deze zaak te misbruiken in hun heksenjacht tegen het VB. Iedereen werd erbij betrokken: ganse media, unizo, de koning, de bv's die optredens gaven, optochten, ... En wat heeft het nu uiteindelijk opgeleverd? De mensen hebben nu met hun eigen ogen kunnen zien hoe krapuluus ze te werk gaan om toch het Vlaams Belang toch maar klein te krijgen. Resultaat: nog meer stemmen naar het Vlaams Belang. Dank u wel! |
Zeg hé, hoeveel van die kuttopics gaan jullie hier nog openen met dat lasterartikeltje?
|
Gaat de koning nu ook Marijke V en haar man op het paleis ontvangen en hen daarna nog eens thuis opzoeken?
|
Citaat:
Toch maar een keilullig avatarke hoor. :lol: |
Citaat:
|
hier zenne de lokale flikker moet ook weer iets zeggen
|
Citaat:
Trouwens, wat doet het er toe wat de eigenlijke reden voor de dreigbrieven was - behalve voor het opsporen van de dader(s) natuurlijk - als duidelijk blijkt dat ze spelen op racisme en xenofobie dan moet daar tegen geageerd worden. |
Citaat:
Wel een beetje consequent blijven hé, eerst wat dreigbrieven gebruiken om een partij en hun kiezers zwart te maken en nu is het een "lasterartikeltje" omdat de waarheid aan het licht aan het komen is... |
Citaat:
Egidius |
Wreker vroeg :
Citaat:
Inderdaad, beeld je maar eens in dat dolce Paola dan zegt : "Goed, maar dan mag ik, Adamo nog eens uitnodigen hé". Ik hoop dat je € valt Wreker. Beste Groeten ! |
't was een delicatesse vond de Rik van die Marijke...
|
Citaat:
|
Als Remmery niet meer wil spreken, dan kan de koning misschien een persconferentie geven over het verloop van de zaak ? Vanavond voor of na "Familie" :popcorn: :jerry:
|
Citaat:
|
Ik zie dat mijn woordspeling gesmaakt wordt....
|
Gij weet ook altijd waar ge het moet zoeken hé, ...
|
De Remme Rik zei nog op den tv : zeg ik zijn geen don juan he...
juist en daarom hield hij maar aan met zijn eigen personeel... a propos : weet iemand hoeveel straf er staat op seksuele intimidatie van uw personeel ? |
as die Marijke nu klacht zou neerleggen tegen de Remme Rik en zou beweren dat hij haar gedwongen heeft tot een relatie dan is de Rim gejost....
|
das wel een vettige typefout dat ik gemaakt heb... maar ja wie weet gooide de Rik wel alle remmery's los bij die Marijke he...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be