![]() |
remmery
Beste moderatoren,
gezien de nieuwe ontwikkelingen in deze zaak misschien best tijdelijk een nieuw forumonderdeel aanmaken ? mvg |
Inderdaad lijkt me wel interessant ... vooral over de rol van de media in deze zaak valt wat te zeggen.
|
|
08
![]() ![]() ![]() Stef Leeuwenhart Vandaag 15:52 door herr fritz ![]() 15132 ![]() ![]() Fiere Vlaming Vandaag 15:34 door Fiere Vlaming ![]() 17162 ![]() ![]() ![]() Tegendradigaard Vandaag 14:52 door Jan van den Berghe ![]() 2092.103 ![]() En zo blijft het maar doorgaan ... |
|
Remmery thread 968.754.800......
|
|
Gewoon al de postings van die verschillende topics bij elkaar zetten in één enkele topic zal al meer dan voldoende zijn. Zo'n non-issue verdient geen afzonderlijk forumonderdeel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dank u |
Citaat:
Elke thread wordt pro-contra vb herleid, elke discussie wordt gesmoord door extremistische idioten (links & rechts) waarmee niet te discussieren valt. Een normale thread loopt uit op: - een feit wordt gepost op pagina 1, feit wordt ontkracht op pagina 3, hetzelfde feit wordt weer gepost op pagina 5 etc ... Ik ben al maanden geleden opgehouden met hier serieus te proberen discussieren. *note* Ik check hier normaal gezien alleen maatschappelijke discussies, dus hoe het daarbuiten zit weet ik niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Tot het uitkwam dat het om een scheve schaats van de zaakvoerder ging. En ineens werd er een informatiestop ingevoerd. En vindt men dit een non-issue. Ten koste van jullie geloofwaardigheid .... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be