Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Laura Lynn (https://forum.politics.be/showthread.php?t=33656)

Cabdriver 7 mei 2005 16:57

Laura Lynn

En ik die dacht dat de Jo Vally, Luc Steeno en andere Dana Winner hun "beste tijd" hadden gehad. De dikke Vlaamse hit van het moment is een pure schlager : "Je hebt me duizend maal belogen" van Laura Lynn. Veel jongeren kunnen het niet geloven dat zo'n muziek nog in 2005 scoort. Graag uw mening daarover.

Kim 7 mei 2005 17:15

Ik heb een hekel aan schlagers, afvoeren dus! Net zoals Frans Bauer! :evil:

Vlaanderen Boven 7 mei 2005 19:15

Ik ken het eigenlijk niet eens.

BitterSweet 7 mei 2005 19:31

Zingen de slagers nu ook al?

Tavek 7 mei 2005 20:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BitterSweet

Was het maar....het is erger.

Musketo 7 mei 2005 21:51

Euh, ik dacht dat dat een grap was van StuBru?

Flipgirl 7 mei 2005 22:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cabdriver
En ik die dacht dat de Jo Vally, Luc Steeno en andere Dana Winner hun "beste tijd" hadden gehad. De dikke Vlaamse hit van het moment is een pure schlager : "Je hebt me duizend maal belogen" van Laura Lynn. Veel jongeren kunnen het niet geloven dat zo'n muziek nog in 2005 scoort. Graag uw mening daarover.

Voor zij die ervan houden zal het nog wel "van dezen tijd" zijn. Ik persoonlijk ben echter ni zo "schlagergezind" en keil het dan ook onmiddellijk uit als één of andere zender zo'n ding durft uit te zenden.

Wist je trouwens dat schlagers nog stukken populairder zijn in NL?

Jozef Ostyn 7 mei 2005 22:46

Ik heb het bewuste lied eigenlijk nog niet gehoord. Maar ik ben erg tolerant als het op muziek aankomt.

bartje 8 mei 2005 14:49

Het is een schlager ja maar tenminste weer eens muziek en eens een verlossing van Dynamites, Krokodillen, Kabouter Plops en nog meer van die toestanden.
En ze blijft stijgen in de hitparade; het is dan ook een nummer die er mag wezen volgens mij.

Cabdriver 8 mei 2005 15:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn
Ik heb het bewuste lied eigenlijk nog niet gehoord. Maar ik ben erg tolerant als het op muziek aankomt.

Oh, ik ook! Dat is gewoon niet mijn ding.

bartje 8 mei 2005 17:12

Indd smaken verschillen hé, ik hoor het wel graag dat wel maar tis nu niet dat ik er echt volledig voor uit mijn dak ga zu, dat nu ook weer nie.

Maar het verdient toch een pluim om zo'n muziek te durven zingen wat niet evident meer is, maar ze verdient zeker een plaats in de showbizz!

Jozef Ostyn 8 mei 2005 17:38

Kan ze tenminste zingen? Want dat is tegenwoordig zeker al geen vereiste meer om in de hitparade te staan.

Luddo 8 mei 2005 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cabdriver
En ik die dacht dat de Jo Vally, Luc Steeno en andere Dana Winner hun "beste tijd" hadden gehad. De dikke Vlaamse hit van het moment is een pure schlager : [size=4]"Je hebt me duizend maal belogen"[/size] van Laura Lynn. Veel jongeren kunnen het niet geloven dat zo'n muziek nog in 2005 scoort. Graag uw mening daarover.

Jamaar, wat ze er niet bijzeggen is dat ze dat lied heeft opgedragen aan de eerste mini-ster Guy Verhofstadt!

Cabdriver 8 mei 2005 18:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Het is een schlager ja maar tenminste weer eens muziek en eens een verlossing van Dynamites, Krokodillen, Kabouter Plops en nog meer van die toestanden.
En ze blijft stijgen in de hitparade; het is dan ook een nummer die er mag wezen volgens mij.

Vraag eens Francis Van Mechelen (de man achter Dynamite) wat hij van die Laura Lynn denkt!!! :-P Een collaboratie tussen de twee voor de zomer? :lol: ;-) Nee, serieus, liever de zotte en grappige muziek van Dynamite dan ouderwetse schlagers!!!

Percalion 8 mei 2005 21:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BitterSweet

Nonkel Gilbert! Kom hier dat ik u een peeschijvenbonus geef!

Flipgirl 9 mei 2005 01:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn
Kan ze tenminste zingen? Want dat is tegenwoordig zeker al geen vereiste meer om in de hitparade te staan.

Geen idee, met knoppekes kunnen ze immers veel doen de laatste tijd.

Everytime 9 mei 2005 12:32

Kijk eens aan wat die Laura Lynn zei : "Mijn droom bestaat erin om ooit samen eens een duet te mogen zingen met iemand als Frans Bauer." Ze noemt dat een droom? Ik zou dat eerder een nachtmerrie noemen maar ja, ieder zijn smaak.

Kim 9 mei 2005 13:52

Ik heb eigenlijk nooit begrepen waarom die Frans Bauer zo populair is. Als die man naar Antwerpen komt, is de zaal volledig uitverkocht. :?

Eduard Khil 30 juli 2018 23:17

https://www.youtube.com/watch?v=UsvLF3ZNxSI

Henri1 31 juli 2018 18:32

Italiaanse Schlager is niet verkeerd.

https://www.youtube.com/watch?v=Jk3nwzc9s1g

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be