![]() |
Laura Lynn
En ik die dacht dat de Jo Vally, Luc Steeno en andere Dana Winner hun "beste tijd" hadden gehad. De dikke Vlaamse hit van het moment is een pure schlager : "Je hebt me duizend maal belogen" van Laura Lynn. Veel jongeren kunnen het niet geloven dat zo'n muziek nog in 2005 scoort. Graag uw mening daarover.
|
Ik heb een hekel aan schlagers, afvoeren dus! Net zoals Frans Bauer! :evil:
|
Ik ken het eigenlijk niet eens.
|
Zingen de slagers nu ook al?
|
Citaat:
|
Euh, ik dacht dat dat een grap was van StuBru?
|
Citaat:
Wist je trouwens dat schlagers nog stukken populairder zijn in NL? |
Ik heb het bewuste lied eigenlijk nog niet gehoord. Maar ik ben erg tolerant als het op muziek aankomt.
|
Het is een schlager ja maar tenminste weer eens muziek en eens een verlossing van Dynamites, Krokodillen, Kabouter Plops en nog meer van die toestanden.
En ze blijft stijgen in de hitparade; het is dan ook een nummer die er mag wezen volgens mij. |
Citaat:
|
Indd smaken verschillen hé, ik hoor het wel graag dat wel maar tis nu niet dat ik er echt volledig voor uit mijn dak ga zu, dat nu ook weer nie.
Maar het verdient toch een pluim om zo'n muziek te durven zingen wat niet evident meer is, maar ze verdient zeker een plaats in de showbizz! |
Kan ze tenminste zingen? Want dat is tegenwoordig zeker al geen vereiste meer om in de hitparade te staan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kijk eens aan wat die Laura Lynn zei : "Mijn droom bestaat erin om ooit samen eens een duet te mogen zingen met iemand als Frans Bauer." Ze noemt dat een droom? Ik zou dat eerder een nachtmerrie noemen maar ja, ieder zijn smaak.
|
Ik heb eigenlijk nooit begrepen waarom die Frans Bauer zo populair is. Als die man naar Antwerpen komt, is de zaal volledig uitverkocht. :?
|
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be