![]() |
Voor welke partij zou je nooit stemmen?
Vraag is duidelijk hé.
Is een meerkeuze poll. |
Ik zie geen enkele poll... but don't blame yourself, you're just a gay
|
ah, das al beter
|
Citaat:
but don't blame urself, ur ... + je zegt dat je mdp stemt maar je zet in poll: geen kleine partijen idioot. |
Cd&v
N-va Vb |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
SP.a.; ik krijg het te fel op mijn heupen van deze.
Vlaams Belang: spreekt voor zich En groen heb ik ook aangeduid daar die kans ook uiterst minimaal is. De kleine partijen, tja, je weet nooit hé dat er opeens een nieuwe kleine partij ontstaat waarin ik me kan terugvinden. |
Heb tot nu toe altijd VLD of SP.A (SP) gestemd.
Zal beslist nooit stemmen voor VB, NVA, Spirit, Groen!, PVDA, LSP, MDP. Kleine partijen heb ik niet aangeduid om dezelfde reden als Bartje: je weet maar nooit hé. |
CD&V - NVA - VB - hier twijfel ik een beetje: Groen.
|
voor een a-sociale partij.
|
SP.a; VB; Groen; Spirit; kleine splinterpartijtjes
|
Op spirit. Aargh, alles is slecht aan spirit. Dan stem ik nog liever op de MDP, Vlaams belang, pvda,...
|
Voor degenen die zich dagelijks de democratische parijen noemen, en zich verrijken aan legeraankopen,en wetjes uitvinden om andere partijen te laten veroordelen.. stem ik nooit meer.
N-o-o-i-t m-e-e-r.. |
ik heb eigenlijk alle bollekes aangevinkt - dacht eerst dat dat geen optie zou zijn maar blijkbaar is het wel gelukt.
[size=3]De oorlog aan de partijpolitiek ! Weg met de particratie ![/size] |
'k ga mijn eigen partij stichten denk ik. RDZ (recht door zee).
En dan vraag ik aan iedere minister of ze voor mij komen werken tegen dubbel tarief die ik doorreken aan de belasting betalers. Voila! |
Alhoewel ik in mijn kennissenkring het meeste CD&V'ers tel stem ik nooit voor die partij en dat weten ze. Méér dan 40 jaar geleden had die partij (CVP) alle kans om de communautaire probleem op te lossen door Vlaanderen te geven waar het recht op heeft maar ze heeft het nooit gedaan. Met de borden linzensoep die ze voor haar laffe houding verkregen heeft kan je alle armen een goede maaltijd verschaffen! (met nen boterham er bij!).
|
Dwaze vraag en dwaze poll. Geen antwoord waard.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be