![]() |
Bhv
Mag de regering vallen over iets als BHV??
|
de regering kan en mag vallen over hetgeen ze willen, of wenst u een regering te verplichten voort te regeren?
|
Als de regering valt; daarmee zal BHV dan nog altijd niet gesplist zijn zu.
Sommigen lijken dat blijkbaar niet te beseffen. |
Het zoveelste topic over dat non issue en dan ook nog eens in het verkeerde forumonderdeel. Moderator, sluiten aub!
|
Om Leo Tindemans nog maar eens te citeren: de Grondwet is geen vodje papier. Dus ja, de regering mag hierover vallen (en ook over het feit dat ze er nu al ongeveer twee jaar lang niet in slaagt om echt te regeren).
|
Citaat:
Als het u niet interesseert, noch aanstaat. Waarom leest u het dan? Ga heen, tors uw IQ van een goudvis mee en dartel olijk rond op de pararde der homo's. Ik vind het zelf wél interessant, wat de modale Vlaming op dit forum erover denkt: hoe belangrijk is BHV --> stemmen dus maar. PS BHV is wel degelijk gerelateerd aan de sectie binnenland, of niet in homoland?? :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb zopas gestemd. Vraagstelling lijkt mij toch een beetje tendentieus.
|
Citaat:
Geenszins. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb de eerste gekozen voor een oplossing, en in mijn ogen is een oplossing nog altijd geen splitsing.
Maar er moet héél dringend iets gebeuren; de mensen zijn het allemaal kotsbeu en demeesten snappen er nog de ballen van. En ja voor anderen lijkt het wel het allerbelangrijkste van hun leven, niet te geloven. |
Citaat:
|
Citaat:
méééééééééééééééééééééééé� �ster, er zijn al zeker 2, wat zeg ik 3 topics over geopend.... Neeeeeeeeen toch. OMG: dit moet ik melden. :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: Get a life, sukkel |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
"Ja. Wij Vlamingen willen splitsen. Als de Walen er een crisis voor over hebben, ze doen maar... "
Ik had het niet beter kunnen verwoorden |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be