Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   fast-food (https://forum.politics.be/showthread.php?t=33786)

Piet Hein 9 mei 2005 19:03

fast-food

Voor mij gaat er neits boven en gewoon frituur;

jules 9 mei 2005 19:31

Van de "echte" fastfood restaurants is burger king na uitgebreid onderzoek als beste uit de bus gekomen. Waarmee ze op een derde plaats komen, na 't fritkot en de kebabzaak.

Vlaanderen Boven 9 mei 2005 19:41

Frituur.

Kartonnen hamburgers eten is ook wel fijn natuurlijk, maar niets overtreft de vettigheid van een frituur.

Zeno! 9 mei 2005 20:56

Wat een hartverscheurende keuze!!

1. Frituur en Pizza Hut
2. Quick
3. McDo

Verdorie, ik krijg weer honger :evil:

Zeno! 9 mei 2005 20:59

De kwijl druipt ondertussen op m'n toetsenbord

DaBlacky 9 mei 2005 21:06

mijn nummer 1 is de kebabzaak of de shoarmatent
mijn nummer 2 is de pizzaria "next door" (Pizzahut vind ik rommel)
mijn nummer 3 is Subway (wel wat duur)
mijn nummer 4 is de frituur-broodjesbar

Kim 9 mei 2005 21:57

1. Frituur
2. Quick
3. good old pita ;)
4. Kentucky chicken gedoe

Kim 9 mei 2005 21:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeno!
De kwijl druipt ondertussen op m'n toetsenbord

En Zeno redeneert natuurlijk: ik honger, iedereen honger! ;)

Al een chance dat ik niet graag mamoetsaus eet (of wat is dat roze spul daarboven?) :)

Patriot! 9 mei 2005 22:51

Frituur natuurlijk!

Of de kebab maar da staat er ni tussen.

En Zeno !!! Ik plots zoooo veel zin in bicky :?

Patriot! 9 mei 2005 22:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim
En Zeno redeneert natuurlijk: ik honger, iedereen honger! ;)

Al een chance dat ik niet graag mamoetsaus eet (of wat is dat roze spul daarboven?) :)

wa maakt de saus uit : bicky is bicky mmmmmm ;)

Andro 9 mei 2005 22:58

1 a 2 keer per jaar haal ik wel eens iets uit een fast-food keten.... ik ben eigenlijk meer een restaurant type.

Everytime 10 mei 2005 08:30

Ik heb Quick gekozen. Pizzahut zou op de tweede plaats zijn. In mijn buurt is er geen gewone frituur. Naar de Quick en de Pizzahut ga ik eerlijk gezegd niet zo vaak. Als ik er 1 keer alle twee maanden ga, is het al een wonder. Geef me liever echte restaurants of echte snacks.

Geertje 10 mei 2005 09:03

De Mcdonalds in Brussel, een frituur thuis.

Naar de Quick ga ik nog zelden, sommigen weigeren gewoon Nederlands te spreken, het verschil met McDonalds is hallucinant. Nota bene een Amerikaans bedrijf zorgt dat zijn personeel toch wat Nederlands kent, en hiertegenover een Belgische bedrijf waar men ééntalig frans lijkt aan te moedigen.

Johan217 10 mei 2005 09:45

Burger King! Maar in België ben ik er nog nooit een tegengekomen :(

Patriot! 10 mei 2005 10:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geertje
De Mcdonalds in Brussel, een frituur thuis.

Naar de Quick ga ik nog zelden, sommigen weigeren gewoon Nederlands te spreken, het verschil met McDonalds is hallucinant. Nota bene een Amerikaans bedrijf zorgt dat zijn personeel toch wat Nederlands kent, en hiertegenover een Belgische bedrijf waar men ééntalig frans lijkt aan te moedigen.

Over welke Quick heb je het?
Want ik ben toch al in een Quick in 't Nederlands geholpen hoor!

Geertje 10 mei 2005 10:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Over welke Quick heb je het?
Want ik ben toch al in een Quick in 't Nederlands geholpen hoor!

De Quick aan de "Naamse Poort". Je moet gewoon geluk hebben wil je in het Nederlands geholpen worden. In de Mc Donalds heb ik het nog niet tegengekomen. Het kan ook toeval zijn, misschien bepaalt de plaatselijke gerant het beleid ?

Piet Hein 10 mei 2005 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeno!

daar eet ik er altijd 2 van op met een frit met ketchup en een cola.

Patriot! 10 mei 2005 11:24

Citaat:

De Quick aan de "Naamse Poort". Je moet gewoon geluk hebben wil je in het Nederlands geholpen worden. In de Mc Donalds heb ik het nog niet tegengekomen. Het kan ook toeval zijn, misschien bepaalt de plaatselijke gerant het beleid ?

Misschien is er geen beleid en kreeg je toevallig een Nederlands-onkundig personeelslid? Het lijkt me sterk dat geranten, of zelfs de internationale leiding van Quick hun personeel zouden verbieden om Nederlands te spreken....

Geertje 10 mei 2005 11:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Misschien is er geen beleid en kreeg je toevallig een Nederlands-onkundig personeelslid? Het lijkt me sterk dat geranten, of zelfs de internationale leiding van Quick hun personeel zouden verbieden om Nederlands te spreken....

Het is gewoon een vaststelling. En aan de Naamse poort heb ik bijna altijd prijs. Jaren terug ging ik aan de Louizalaan en daar heb ik nooit problemen gehad. Daarom dacht ik dat de plaatselijke gerant er iets mee te maken had.
Maar nu ga ik toch naar McDonalds, dus het probleem is opgelost.

Everytime 10 mei 2005 11:34

Citaat:

Probeer misschien de Quick van Kraainem (vlakbij het metrostation).;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be