![]() |
Mosselen!
Wat zullen de Vlamingen nu weer moeten inleveren voor een evident iets als een splitsing van een kieskring?
|
Ik vrees dat het lijstje veel te lang zal zijn: verdwijnen van de omzendbrief peeters, nieuwe faciliteiten voor franstaligen in vlaanderen, aanpassing van de brusselse taalwetten in franstalig voordeen, en natuurlijk ook handenvol geld.
Ik dacht dat de paarse partijen zich geëngageerd hadden voor een splitsing ZONDER PRIJS??? Vallen, zeg ik. |
Het inschrijvingsrecht is het maximum wat men kan geven. Anders plegen de regeringspartijen politieke zelfmoord. Alhoewel de huidige VLD tot alles in staat is, onze Guy zou zelfs zijn moeder verkopen om toch maar te kunnen premier te SPELEN.
|
Ik stel voor België weer unitair te maken en de flaminganten en wallinganten naar huis te sturen. Dan kunnen we ons eindelijk met serieuze zaken bezig houden.
|
Citaat:
|
Inderdaad, de bevolking geraakt jullie kotsbeu. Dat merk je zelfs op de VRT. Gisteren zei een gewone man in de straat nog voor de camera dat die politici de boel kapot maken. Groot gelijk heeft de man in de straat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Is er één zender die meer belgisistisch is dan de VRT??? |
Nee, maar dat betekent niks, want alle tv-zenders zijn tegen de Belgen.
|
Citaat:
Maar wat hebben uw uitspraken nog te maken met het onderwerp van deze draad? Laat ons het aub terug hebben over de compensaties die de franstaligen kunnen maken, zonder dit mogelijk interessant debat weer te laten degenereren in een ordinaire scheldpartij tussen flaminganten en bubbers. |
Citaat:
|
Over wat soort compensaties hebt u het? Oorlogscompensaties? U leeft echt in het verleden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Hebt u wel een geweten? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be