Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Staatsinrichting (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17)
-   -   een onderwerp voor de bub (https://forum.politics.be/showthread.php?t=33846)

van Maerlant 10 mei 2005 16:02

een onderwerp voor de bub

Wat zijn jullie eigenlijk van plan met ons de dag dat jullie die killer-30% halen? Ik ben nogal nieuwsgierig...
NOOT: LAAT HIER ENKEL BLUBBERTJES STEMMEN AUB.

Tantist 10 mei 2005 16:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant
Wat zijn jullie eigenlijk van plan met ons de dag dat jullie die killer-30% halen? Ik ben nogal nieuwsgierig...

woeps, te snel gestemd...

van Maerlant 10 mei 2005 16:11

Geen probleem, als niemand anders dan bubbers vanaf nu stemmen, zal de peiling wel redelijk kloppen.

Tantist 10 mei 2005 16:18

Een peiling klopt nooit...

vercetti 10 mei 2005 16:33

Verdomme. Sorry ook te laat gezien:oops::oops:

Ze zeggen dat flamingant een scheldnaam is. Ik vind het een eretitel. Zoals de geuzen!

lomeanor 10 mei 2005 17:07

Citaat:

Sorry, ik heb het ook te laat gezien en al gestemd.
Straks ziet men mij nog als een blubber aan :?

belge-belg 10 mei 2005 17:13

Ik weet niet hoe het komt dat ik niet kan stemmen, maar ik zal jullie toch mijn keuze geven. Al uw keuzemogelijkheden zijn extremistisch op één na, dus ik zal me niet in de val van jullie fascisme laten lokken. Flaminganten zouden dringend heropgevoed moeten worden en politiek correct leren denken. Hun houding is extreem en nazistisch, dus vind ik het niet meer dan normaal dat ze speciaale vormingen zouden moeten krijgen om de waarheid te zien. Optie C dus.

van Maerlant 10 mei 2005 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door belge-belg
Ik weet niet hoe het komt dat ik niet kan stemmen, maar ik zal jullie toch mijn keuze geven. Al uw keuzemogelijkheden zijn extremistisch op één na, dus ik zal me niet in de val van jullie fascisme laten lokken. Flaminganten zouden dringend heropgevoed moeten worden en politiek correct leren denken. Hun houding is extreem en nazistisch, dus vind ik het niet meer dan normaal dat ze speciaale vormingen zouden moeten krijgen om de waarheid te zien. Optie C dus.

Net zoals de Joden 'correct onderwijs kregen om te leren hoe niet langer parasieten te zijn op het gezonde organisme van de Duitse maatschappij' ?

Knuppel 10 mei 2005 17:22

Citaat:

Al uw keuzemogelijkheden zijn extremistisch op één na, dus ik zal me niet in de val van jullie fascisme laten lokken.

Citaat:

Optie 'C':

Opsluiten in kampen waar ze 'correct belgisch onderwijs' genieten.
:rofl: :rofl: :rofl:

Yann 10 mei 2005 17:31

Citaat:

Ik stem niet op deze poll, daar mijn mening er niet tussen staat:

1. Politiek buitenspel zetten (door bv. een cordon flamingantaire)
2. Geschiedenis: de bevolking voorlichten van wat het flamingantisme inhoudt, en waartoe het kan leiden. (reportages van de collaboratie tijdens WOII)
3. Heden: de bevolking waarschuwen voor het flamingantisme, door er voldoende reportages aan te wijden (nazistische bijeenkomsten op de IJzerwake, vereringen van collaborateurs...)
4. Belgische partijfinanciering stopzetten voor partijen die België willen vernietigen.
5. Anticiperen op terroristische dreigingen: het in kaart brengen van het flamingantisme of maw overdreven Vlaams-gezinden registreren bij de Staatsveiligheid onder het motto: baat het niet, dan schaadt het niet. (nummerplaten, geruchten, Vlaamse Leeuwen...)
6. Het ontmoedigen van flamingantisme (duurdere verzekeringspremies, de spot drijven in de media...)
7. Onofficiële Vlaamse Leeuwen op de lijst plaatsen der verboden symboliek (naast de swastika, de sieg rune...)
8. Vlaamse feestdag afschaffen
9. Invoeren van een unitair beleid
10. Door de overheid gefinancierde vliegtickets ter beschikking stellen van flaminganten die hun eigen community wensen op te richten in Siberië, Groenland, Madagascar...

belge-belg 10 mei 2005 17:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Ik stem niet op deze poll, daar mijn mening er niet tussen staat:

1. Politiek buitenspel zetten (door bv. een cordon flamingantaire)
2. Geschiedenis: de bevolking voorlichten van wat het flamingantisme inhoudt, en waartoe het kan leiden. (reportages van de collaboratie tijdens WOII)
3. Heden: de bevolking waarschuwen voor het flamingantisme, door er voldoende reportages aan te wijden (nazistische bijeenkomsten op de IJzerwake, vereringen van collaborateurs...)
4. Belgische partijfinanciering stopzetten voor partijen die België willen vernietigen.
5. Anticiperen op terroristische dreigingen: het in kaart brengen van het flamingantisme of maw overdreven Vlaams-gezinden registreren bij de Staatsveiligheid onder het motto: baat het niet, dan schaadt het niet. (nummerplaten, geruchten, Vlaamse Leeuwen...)
6. Het ontmoedigen van flamingantisme (duurdere verzekeringspremies, de spot drijven in de media...)

Groot gelijk, Belgische broeder! Het wordt maar eens stilaan tijd dat de gehele bevolking weet heeft van het fascisme van die flamigantische runderen!

Knuppel 10 mei 2005 17:43

Citaat:

Groot gelijk, Belgische broeder! Het wordt maar eens stilaan tijd dat de gehele bevolking weet heeft van het fascisme van die flamigantische runderen!

En dan heeft Yann nog vergeten te zeggen dat die famingantische runderen enkel met een kenteken op buiten mogen en in de goot moeten lopen met de ogen naar de grond gericht.

Zien jullie dan zelf niet dat dat jullie kleine Hitlertjes zijn?

van Maerlant 10 mei 2005 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
En dan heeft Yann nog vergeten te zeggen dat die famingantische runderen enkel met een kenteken op buiten mogen en in de goot moeten lopen met de ogen naar de grond gericht.

Hebt u ook 'The Pianist' gezien? :-)

Yann 10 mei 2005 17:45

Citaat:

Inderdaad. Het ergste is dat ons politiek systeem geïnfiltreerd is door flaminganten. De twee ergste partijen, zijn het Vlaams Belang (hoewel onschadelijk door CS) en de N-VA. En waar houdt die regeringspartij zich allemaal mee bezig? Het Vlaams maken van de Belgische kust, met konvooien nepgeld naar Wallonië trekken, pleiten voor de splitsing van een kieskring waar geen kat van wakker ligt... en dat terwijl er elke dag jobs verloren gaan. Flamingantisme rijmt niets voor niets op egoïsme.

Yann 10 mei 2005 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel

Knuppels' specialiteit: grapjes als waarheid aanzien, en dé waarheid (uitstervend flamingantisme) als een grapje aanzien.

van Maerlant 10 mei 2005 17:47

Citaat:

Inderdaad. Het ergste is dat ons politiek systeem geïnfiltreerd is door flaminganten. De twee ergste partijen, zijn het Vlaams Belang (hoewel onschadelijk door CS) en de N-VA. En waar houdt die regeringspartij zich allemaal mee bezig? Het Vlaams maken van de Belgische kust, met konvooien nepgeld naar Wallonië trekken, pleiten voor de splitsing van een kieskring waar geen kat van wakker ligt... en dat terwijl er elke dag jobs verloren gaan. Flamingantisme rijmt niets voor niets op egoïsme.

En op belgicisme.

Yann 10 mei 2005 17:48

Citaat:

Hebt u ook 'The Pianist' gezien? :-)

Ik heb dat op DVD.

Zo vind ik het bv. spijtig dat er in de laatste kaskraker "Der Untergang" geen woord gerept werd over het flamingantisme. Dat is historisch incorrect. Men had van de gelegenheid gebruik moeten maken om het Vlaams-nationalisme in een slecht daglicht te stellen. Maar dat de Duitsers goeie vriendjes met de flaminganten zijn, dat weten we al langer...

Yann 10 mei 2005 17:48

Citaat:

En op belgicisme.

rijmt flamingantisme op belgicisme?

van Maerlant 10 mei 2005 17:50

Citaat:

rijmt flamingantisme op belgicisme?

Nee. Ook niet op egoïsme.

van Maerlant 10 mei 2005 17:51

Citaat:

Ik heb dat op DVD.

Zo vind ik het bv. spijtig dat er in de laatste kaskraker "Der Untergang" geen woord gerept werd over het flamingantisme. Dat is historisch incorrect. Men had van de gelegenheid gebruik moeten maken om het Vlaams-nationalisme in een slecht daglicht te stellen. Maar dat de Duitsers goeie vriendjes met de flaminganten zijn, dat weten we al langer...

Der Untergang gaat over de laatste dagen van Hitler's leven, en over niets anders. We zijn geen getuige van de oorlog, maar van de nederlaag en dood van een van de grootste demonen uit onze aan demonen niet arme geschiedenis.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be