Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Nieuwe forummeeting? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=33853)

VlaamseBelg 10 mei 2005 17:36

Nieuwe forummeeting?

Wanneer spreken we nog eens af? Ik krijg dorst. :-)

Als we nu al eens datum vastleggen in juli, dan heeft iedereen tijd om aan het idee te wennen en die dag vrij te houden.

Ik ben alvast heel juli beschikbaar, behalve het eerste weekend.

Ambiorix 10 mei 2005 18:00

in een weekend als het in juli is hé.. n de week gaan vele studenten werken :)

ik maak anders ook een peiling voor waar het moet doorgaan?

DaBlacky 11 mei 2005 06:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door VlaamseBelg
Ik ben alvast heel juli beschikbaar, behalve het eerste weekend.

ook naar Rock Werchter? ;)

VlaamseBelg 11 mei 2005 06:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky
ook naar Rock Werchter? ;)

Nee, een trouwfeest. Andere muziek, zelfde zatterikken. :-)

1handclapping 11 mei 2005 11:03

Voor zover ik het me kan herinneren was de laatste forummmeeting in de Kulminator
en absoluut geen succes - de meeting voordien ging door in "Het Paviljoen" in het Boeckenbergpark in Deurne - op een steenworp van mij thuis - en was nogal succesvol
er waren toen foto's van die meeting gepubliceerd op het Forum genomen door Spetnaz
(6 of 7 aanwezigen als ik het me goed herinner).

Om een dergelijke gebeurtenis voor elkaar te krijgen, moet je eerst en vooral door
een hele tirade van posts over mensen die het ideologisch niet mogelijk achten om
als uiterst (linkse/rechtse enz..) met andere uitersten aan één tafel te zitten.
Het plezantste argument anti-meeting vind ik nog het moslimmoment als men opmerkt dat men beter in een Moslim-VZW zou afspreken om een glaasje muntthee te verbruiken.

Zodoende mijn voorstel :

a. Met max. 7 man een BBQ bij mij thuis - aanwezigheid van Muntthee gegarandeerd
b. Forummeeting in Leuven (aan station of Vismarkt ?)
c. In een Antwerpse of Gentse Moslimvzw. - maar dan moet er minstens één notoire
forumantivreemdeling aanwezig zijn (Guderian of JVDB of JH)
d. In een typische VB kroeg die bereid zijn om voor één keer ook eens muntthee te schenken, maar dan moet er minstens een notoire forummoslim.

Ten einde de diskussie ineens in een juiste versnelling te brengen ...

maak eens een lijstje van forrummers die je bij die gelegenheid graag zou willen aantreffen...

StevenNr1 11 mei 2005 12:01

Ik snap dat over die muntthee precies niet.

Nu ja, voor mij is a, b, c en d goed ze.

Ambiorix 11 mei 2005 12:04

B!

Nynorsk 11 mei 2005 12:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping
maak eens een lijstje van forrummers die je bij die gelegenheid graag zou willen aantreffen...

Behalve de mensen die ik al eens gezien heb, en de mensen van CP:

JVDB, Jan Hyoens, Guderian, Andromeda, Eternity, Raf, King, Knuppel, Yann, Bhairav, Circe, Wolfgang Meister, Predator, en nog wel wa mensen die ik nu over 't hoofd zie.

Zet die tesamen, en volgens mij kan dat boeiend worden.

VlaamseBelg 11 mei 2005 13:15

De laatste forummeeting werd er heel weinig over politiek gepraat, hetgeen ik nog niet zo slecht vond.

Ik vind A en B wel goede ideeën, en je kan mij er bijna zeker verwachten. Het kan mij hoegenaamd niet bommen wie er op af komt, extreem rechts, extreem midden, ... Ik zit wel vaker met mensen te praten die geen grijze zones kunnen of willen ontwaren, zolang er niet op de man wordt gespeeld en de discussie kan worden afgesloten met "elk zijn gedacht", ben ik content.

Ik zou wel Lincoln eens willen ontmoeten, en Circe, Raf, Raven, ...

Bijeen komen in een moslim-vzw of een politiek getinte kroeg is een slecht idee, het moet neutrale grond zijn. En belangrijk is ook dat je er niet doof gedreund wordt door harde geluiden die sommigen muziek dan wel lawaai noemen.

Patriot! 11 mei 2005 13:59

Ik zal ook wel komen, al denk ik dat veel mensen mij al ontmoet hebben...

Uiteraard in Leuven.

Moneta 11 mei 2005 14:11

:-) zijn nieuwkomers ook welkom?:-)

Lincoln 11 mei 2005 14:42

Citaat:

Voor zover ik het me kan herinneren was de laatste forummmeeting in de Kulminator
en absoluut geen succes - de meeting voordien ging door in "Het Paviljoen" in het Boeckenbergpark in Deurne - op een steenworp van mij thuis - en was nogal succesvol
er waren toen foto's van die meeting gepubliceerd op het Forum genomen door Spetnaz
(6 of 7 aanwezigen als ik het me goed herinner).

Om een dergelijke gebeurtenis voor elkaar te krijgen, moet je eerst en vooral door
een hele tirade van posts over mensen die het ideologisch niet mogelijk achten om
als uiterst (linkse/rechtse enz..) met andere uitersten aan één tafel te zitten.
Het plezantste argument anti-meeting vind ik nog het moslimmoment als men opmerkt dat men beter in een Moslim-VZW zou afspreken om een glaasje muntthee te verbruiken.

Zodoende mijn voorstel :

a. Met max. 7 man een BBQ bij mij thuis - aanwezigheid van Muntthee gegarandeerd
b. Forummeeting in Leuven (aan station of Vismarkt ?)
c. In een Antwerpse of Gentse Moslimvzw. - maar dan moet er minstens één notoire
forumantivreemdeling aanwezig zijn (Guderian of JVDB of JH)
d. In een typische VB kroeg die bereid zijn om voor één keer ook eens muntthee te schenken, maar dan moet er minstens een notoire forummoslim.

Ten einde de diskussie ineens in een juiste versnelling te brengen ...

Ik heb al met iemand in de vorige maand een voorstel gegeven zou er een forummeeting zijn dat hij er voor zorgt om een Marokkaanse uitbater op de hoogte te brengen , Dus als de forum gangers het serieus willen dan zal ik dat voor elkaar zetten om in een v.z.w een meeting te regelen!

Lincoln 11 mei 2005 14:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door VlaamseBelg
De laatste forummeeting werd er heel weinig over politiek gepraat, hetgeen ik nog niet zo slecht vond.

Ik vind A en B wel goede ideeën, en je kan mij er bijna zeker verwachten. Het kan mij hoegenaamd niet bommen wie er op af komt, extreem rechts, extreem midden, ... Ik zit wel vaker met mensen te praten die geen grijze zones kunnen of willen ontwaren, zolang er niet op de man wordt gespeeld en de discussie kan worden afgesloten met "elk zijn gedacht", ben ik content.

Ik zou wel Lincoln eens willen ontmoeten, en Circe, Raf, Raven, ...

Bijeen komen in een moslim-vzw of een politiek getinte kroeg is een slecht idee, het moet neutrale grond zijn. En belangrijk is ook dat je er niet doof gedreund wordt door harde geluiden die sommigen muziek dan wel lawaai noemen.

Groot verschil tussen een Marokkaanse v.z.w en een moslim v.z.w !

Lincoln 11 mei 2005 14:49

Ik heb de indruk dat de volgende meeting in een Marokkaanse v.z.w zal plaatsvinden , ik riek al munt thee....

1handclapping 14 mei 2005 19:43

Plaats van de Handeling

Op een andere draad heeft men het intussen over de "plaats" Leuven lijkt een grote aantrekkingskracht uit te oefenen, een Moslim en/of Marokaanse plaats in Leuven schijnt me dus wel in orde Lincoln.. (ken je er daar één ?)

De mensen op oa. Nynorsk' lijstje lezen niet allemaal mee.. maak gerust nog wat lijsten en dan sturen we die allemaal een PMetje...

Nu nog een datum en dan zijn we Go !

StevenNr1 14 mei 2005 22:36

Maar waarom zo'n plaats?

Lincoln 14 mei 2005 23:26

Citaat:

Op een andere draad heeft men het intussen over de "plaats" Leuven lijkt een grote aantrekkingskracht uit te oefenen, een Moslim en/of Marokaanse plaats in Leuven schijnt me dus wel in orde Lincoln.. (ken je er daar één ?)

De mensen op oa. Nynorsk' lijstje lezen niet allemaal mee.. maak gerust nog wat lijsten en dan sturen we die allemaal een PMetje...

Nu nog een datum en dan zijn we Go !

Ik ben nooit in leuven geweest een ik ken daar ook niemand, helaas...:-(

Ambiorix 15 mei 2005 08:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lincoln
Ik ben nooit in leuven geweest een ik ken daar ook niemand, helaas...:-(

buiten een paar kebapzaken zijn moslims of marrokanen vrij zeldzaam.

1handclapping 15 mei 2005 13:05

Muntthee

De vismarkt in Leuven, De blauwe schuit 9 juli...

Maarr... ik wil absoluut de kaart van vzw met thee niet weggooien
dus beste Lincoln geef me een plaats en andere datum
en we streven naar de massale aanwezigheid van een divers Forumpubliek
(4 man schat ik...)

Lincoln 16 mei 2005 16:36

Ik ken een vzw ( eigenlijk twee vzw's, ) bij de diepstraat dicht bij het sint-gummarusstraat , een 9 juli is een goeie datum.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be