Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Pas aangehouden schutter ontsnapt (https://forum.politics.be/showthread.php?t=33865)

Gertj3 10 mei 2005 19:23

Pas aangehouden schutter ontsnapt

Citaat:

Pas aangehouden schutter ontsnaptIn Leuven is een klopjacht aan de gang
naar een man die maandagnacht iemand
heeft doodgeschoten in een café. De man
is uit een politiewagen ontsnapt toen
hij naar de onderzoeksrechter werd
overgebracht.

Er worden politiehonden ingezet en een
helikopter speurt de omgeving af.

Het incident gebeurde in een café vlak
bij het station van Leuven.

Enkele Polen kwamen het café binnen,
maar raakten in onmin. "Een man is naar
achteren gegaan en is teruggekomen met
een vuurwapen", zegt Patrick Vits van
het Leuvense parket. "Hij is daarna in
het rond beginnen schieten."

Wij zijn goe bezig zou ik zeggen hoeveel gaan ze er nog laten ontsnappen of is da een nieuwe methode met de politiehervormingen?

luc broes 10 mei 2005 19:49

neen, dat is deel van de opleiding.

illwill 10 mei 2005 19:53

Hebben we stevie wonders of margriet hermansen (van 10 jaar geleden) onder de flikken zitten tegenwoordig?

Hoe kan nu een geboeide (moordenaar) te voet ontsnappen wanneer hij begeleid word naar de rechtbank? Ongelooflijk en weer typisch belgisch.

Paulus 10 mei 2005 20:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Hebben we stevie wonders of margriet hermansen (van 10 jaar geleden) onder de flikken zitten tegenwoordig?

Hoe kan nu een geboeide (moordenaar) te voet ontsnappen wanneer hij begeleid word naar de rechtbank? Ongelooflijk en weer typisch belgisch.

Men had de moordenaar niet eens geboeid, gezien hij weg kon zwemmen...

Ik heb daar toch ook mijn bedenkingen bij.

Paulus.

Gertj3 10 mei 2005 20:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
neen, dat is deel van de opleiding.

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

illwill 11 mei 2005 05:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paulus
Men had de moordenaar niet eens geboeid, gezien hij weg kon zwemmen...

Ik heb daar toch ook mijn bedenkingen bij.

Paulus.

Op het vrt nieuws melde men wel degelijk dat de man geboeid was. Zou nog straffer zijn, een moordenaar die ongeboeid word begeleid...

Paulus 11 mei 2005 05:51

Citaat:

Op het vrt nieuws melde men wel degelijk dat de man geboeid was. Zou nog straffer zijn, een moordenaar die ongeboeid word begeleid...

Ik sluit mijn ongelijk niet uit, maar ik keek ook naar het VRT-journaal en ik meen niks gehoord te hebben over dat geboeid zijn. Wel dat de moordenaar kon wegzwemmen. En het lijkt me nogal moeilijk om dat geboeid te doen. Maar nogmaals, ik sluit mijn ongelijk niet uit.

Paulus.

illwill 11 mei 2005 05:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paulus
Ik sluit mijn ongelijk niet uit, maar ik keek ook naar het VRT-journaal en ik meen niks gehoord te hebben over dat geboeid zijn. Wel dat de moordenaar kon wegzwemmen. En het lijkt me nogal moeilijk om dat geboeid te doen. Maar nogmaals, ik sluit mijn ongelijk niet uit.

Paulus.

Het was een beekje, zwemmen was niet nodig. Zowiezo kun je wel zwemmen indien je handen van voor geboeid zijn é. Of dat zo was weet ik niet.
Hoe gaan we er nu achterkomen of ie geboeid was of niet? :-)

illwill 11 mei 2005 17:16

moordenaar opnieuw aangehouden

Ik weet niet waar de andere topic naartoe is maar...

De Armenier die dus gisteren 3 mensen neerschoot in een Leuvens café, waarvan 1 met dodelijke afloop is terug opgepakt in LEUVEN.
Hij was nog steeds geboeid, het verhaal dat Belgische flikken een geboeide man dus niet kunnen bijhouden, zelfs niet bij het oversteken van een beek is gewoonweg waarheid! Typisch belgisch!

Chipie 11 mei 2005 18:32

Citaat:

Ik weet niet waar de andere topic naartoe is maar...

De Armenier die dus gisteren 3 mensen neerschoot in een Leuvens café, waarvan 1 met dodelijke afloop is terug opgepakt in LEUVEN.
Hij was nog steeds geboeid, het verhaal dat Belgische flikken een geboeide man dus niet kunnen bijhouden, zelfs niet bij het oversteken van een beek is gewoonweg waarheid! Typisch belgisch!

Maar hij is toch tweemaal aangehouden... Da's goed voor de statistieken ;-)

illwill 11 mei 2005 18:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
Maar hij is toch tweemaal aangehouden... Da's goed voor de statistieken ;-)

:-D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be