![]() |
Hij straalde gisteren iets te veel naar mijn goesting. Nochtans weet iedereen dat het vooral de SPA is die voor de overwinning gezorgd heeft, met zijn andere partijtjes heeft Anciaux telkens opnieuw verloren. Kortom, de eeuwige loser, maar nu krijgt hij wel noten op zijn zang.
|
Citaat:
|
Citaat:
:lol: |
Is dat nog een politieker? Die zou werkelijk alles doen om toch maar een mooi postje vast te krijgen. Zou dat nu gewoon zijn om dat hij werkelijk niet deugt voor een gewone job?
Zoals hij gisteren op vrt te zien was leek het wel of ie net zijn joint gesmoord had, hij zat daar te gierberen als een klein kind, in plaats van te laten zien wat hij als politieker 'bereikt' heeft. |
Citaat:
Wat in het bloed zit komt toch steeds bovendrijven hé |
Waarom denkt u dat Anciaux bij de SPA is gegaan. Zo was hij toch 'bijna' zeker van een postje.
|
mhoehahahaha dan kan em daar wa de bomen gaan knuffelen
|
Ach bertje, waar is de tijd dat hij nog de radikale nationalist speelde bij de VU.Ik kan respect opbrengen voor een eerlijk en gedreven politicus wat ook zijn opvattingen mogen zijn, voor een windhaan als bertje kan ik enkel misprijzen opbrengen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat ze mij komen halen... |
Bert is de slechtste nog niet. Hij maakt tenminste van zijn hart geen moordkuil.
|
Anciaux zijn niveau is ondertussen nog verder gezakt, in al die jaren
|
Alleen Bertje telt
|
Citaat:
Eén van mijn favoriete Facebookpagina's: https://www.facebook.com/#!/ZegKenne...sulman?fref=ts |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik bedoel poliZieker of is't poliZeiker Waarom wordt die zo belachelijk gemaakt ???? :mrgreen: |
Citaat:
|
Wanneer komt het eerst filosofische traktaat uit van Bert, freya of bruneau?
Super spannend |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be