Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Het niveau van Bert Anciaux (https://forum.politics.be/showthread.php?t=3387)

Patjakker 19 mei 2003 11:31

Hij straalde gisteren iets te veel naar mijn goesting. Nochtans weet iedereen dat het vooral de SPA is die voor de overwinning gezorgd heeft, met zijn andere partijtjes heeft Anciaux telkens opnieuw verloren. Kortom, de eeuwige loser, maar nu krijgt hij wel noten op zijn zang.

vlaanderen72 19 mei 2003 11:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patjakker
Hij straalde gisteren iets te veel naar mijn goesting. Nochtans weet iedereen dat het vooral de SPA is die voor de overwinning gezorgd heeft, met zijn andere partijtjes heeft Anciaux telkens opnieuw verloren. Kortom, de eeuwige loser, maar nu krijgt hij wel noten op zijn zang.

Ach wederom hoogmoed voor de val.

stijnVL 19 mei 2003 11:34

Citaat:

Wie is bereid om 12 jaar de doos in te gaan, gelijk Volkert, en legt die arrogante blijtsmoel nu eindelijk eens om?

:lol:

North Side Lion 19 mei 2003 11:38

Is dat nog een politieker? Die zou werkelijk alles doen om toch maar een mooi postje vast te krijgen. Zou dat nu gewoon zijn om dat hij werkelijk niet deugt voor een gewone job?

Zoals hij gisteren op vrt te zien was leek het wel of ie net zijn joint gesmoord had, hij zat daar te gierberen als een klein kind, in plaats van te laten zien wat hij als politieker 'bereikt' heeft.

Paulus de Boskabouter 19 mei 2003 12:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stijnVL
Citaat:

Wie is bereid om 12 jaar de doos in te gaan, gelijk Volkert, en legt die arrogante blijtsmoel nu eindelijk eens om?

8O

Wat in het bloed zit komt toch steeds bovendrijven hé

Vlaamse Leeuw 19 mei 2003 13:17

Waarom denkt u dat Anciaux bij de SPA is gegaan. Zo was hij toch 'bijna' zeker van een postje.

pibo® 19 mei 2003 13:24

mhoehahahaha dan kan em daar wa de bomen gaan knuffelen

ferro 19 mei 2003 13:39

Ach bertje, waar is de tijd dat hij nog de radikale nationalist speelde bij de VU.Ik kan respect opbrengen voor een eerlijk en gedreven politicus wat ook zijn opvattingen mogen zijn, voor een windhaan als bertje kan ik enkel misprijzen opbrengen.

Frolic 19 mei 2003 13:41

Citaat:

Citaat:

Vreemdsoortige humor, en zelfs strafbaar.

stijnVL 19 mei 2003 13:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frolic
Citaat:

Citaat:

Vreemdsoortige humor, en zelfs strafbaar.

Goh strafbaar? Dat kan me nu es geen bal schelen zie.

Dat ze mij komen halen...

Raf 19 mei 2003 17:10

Bert is de slechtste nog niet. Hij maakt tenminste van zijn hart geen moordkuil.

Eduard Khil 29 juni 2013 14:13

Anciaux zijn niveau is ondertussen nog verder gezakt, in al die jaren

reservespeler 29 juni 2013 14:30

Alleen Bertje telt

Libro 29 juni 2013 18:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 6698445)
Anciaux zijn niveau is ondertussen nog verder gezakt, in al die jaren

Hij zou beter leren wanneer hij zijn mond moet houden maar ja, hij heeft blijkbaar de ziekelijke neiging zichzelf altijd onsterfelijk belachelijk te willen maken.

Eén van mijn favoriete Facebookpagina's: https://www.facebook.com/#!/ZegKenne...sulman?fref=ts

circe 29 juni 2013 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 95551)
Bert is de slechtste nog niet. Hij maakt tenminste van zijn hart geen moordkuil.

ik raad je aan om eens met mensen te praten die "bertje" in het écht kennen en ermee gewerkt hebben.

Scheefpoeper 29 juni 2013 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 6698662)
ik raad je aan om eens met mensen te praten die "bertje" in het écht kennen en ermee gewerkt hebben.

Bert is een raf

cookie monster 29 juni 2013 20:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 6698649)
Hij zou beter leren wanneer hij zijn mond moet houden maar ja, hij heeft blijkbaar de ziekelijke neiging zichzelf altijd onsterfelijk belachelijk te willen maken.

Eén van mijn favoriete Facebookpagina's: https://www.facebook.com/#!/ZegKenne...sulman?fref=ts

Da'was de link die ik zocht van mijn favoriete politieker :thumbsup:
Ik bedoel poliZieker of is't poliZeiker

Waarom wordt die zo belachelijk gemaakt ????

:mrgreen:

fonne 29 juni 2013 20:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door simplythebest (Bericht 6698454)
Hij is misschien niet hard genoeg om politieker te kunnen zijn ...

Er is ook toch ook een minimum aan verstandelijke vermogens en rechtlijnigheid nodig om het als politieker te maken.

Scheefpoeper 29 juni 2013 22:34

Wanneer komt het eerst filosofische traktaat uit van Bert, freya of bruneau?

Super spannend

fonne 29 juni 2013 23:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scheefpoeper (Bericht 6698876)
Wanneer komt het eerst filosofische traktaat uit van Bert, freya of bruneau?

Super spannend

Hebt ge de thesis van Freya dan niet gelezen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be