![]() |
We gaan naar nieuwe verkiezingen
Op wie stem je? En spring je eventueel?
|
Ik weet niet of er nieuwe verkiezingen komen, laat staan dat ze nog voor de zomer er zullen zijn.
Zowel, ons alternatief natuurlijk; Vlaams Belang! |
Nog een alternatief is vivant, liberaal met goede ideeën. Zo kan je de kopmannen van vld afstraffen, en toch de ideologie blijven ondersteunen.
|
Vivant is de enigste partij waar er volk zit met hersenen......
|
Citaat:
Daar is inderdaad wel iets voor te zeggen... Wat dat volk met hersenen betreft kan dat goed zijn maar de enige (Duchatelet) die ik ken komt mij over als een volslagen debiel (ondanks zijn zakelijk succes)...bij een interview net voor de laatste verkiezingen was het aandoenlijk hoe de interviewer (Bracke) zijn best moest doen om hem niet in verlegenheid te brengen... |
Kan iemand die niet stemt voor mij even "ik spring van SPa naar CD&V" aanduiden? Ik mag blijkbaar zelf niet stemmen op mijn eigen poll.
|
Die taxen op consumptie zijn compleet onrechtvaardig. Mensen die weinig verdienen spenderen hun gehele inkomen aan consumptiegoederen, en betalen dus relatief gezien meer taxen dan hun rijkere landgenoten.
Dat idee zal nooit werkelijkheid worden. Belastingen op kapitaal anderzijds, daar mag wel meer aan gewerkt worden. En gelukkig gebeurt dat ook stilaan. |
De optie "ik blijf bij N-VA" voor mij graag...
|
Citaat:
|
Citaat:
Egidius |
Overigens, waarom zet je hier Spirit als onafhankelijke partij bij en komt de N-VA in de poll niet voor? Volgens de wetenschappers die "De Stemmenkampioen" momenteel organiseren voor HLN is Spirit zo klein geworden dat ze gewoon niet meer meetbaar is...
|
Och, er komen gewoon geen nieuwe verkiezingen. BHV wordt gewoonweg niet gesplitst, en alles blijft bij het oude.
|
Citaat:
Egidius |
Citaat:
Wat B-H-V betreft, ik kan me niet indenken dat één Vlaamsgezinde met een stel hersens ooit nog voor Spirit zou kiezen. Zij aanvaardden een federaal regeerakkoord waarbij de wet op tabaksreclame werd afgeschaf en de wapenhandel geregionaliseerd werd, zonder ook maar één compensatie te vragen voor die cadeau's aan de franstaligen. Meer zelfs: Zij verkochten het oprichten van een communautair Forum, waarbij een paritaire senaat en constitutieve autonomie voor Brussel agendapunten 1 en 2 waren, als een Vlaamse overwinning! Later gingen ze nog plat op hun buik rond het Europees referendum en werden ze door hun kartelpartner publiek vernederd. Dat ze nu, op een moment dat CD&V en N-VA de boel moesten redden door het blokkeren van het communautaire Forum, waar ze zelf onzichtbaar waren, opeens stoere verklaringen gaan afleggen, is volstrekt belachelijk. Het is aan de SP.A te danken, die zich harder opstelde dan de VLD had ingeschat en niet aan Spirit, want op dit moment is de SP.A Spirit liever kwijt dan rijk... |
Citaat:
|
Citaat:
Egidius |
Citaat:
Maar in de perceptie heeft Spirit VHS gestopt. Dat het eigenlijk de SPA was speelt op dit niveau IMHO minder rol. Egidius |
Citaat:
|
Dan koop ik alles in het buiteland.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be