Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Brussel-Halle-Vilvoorde (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=100)
-   -   Vlaminken zit en geef een pootje ! DiRupo op zijn best. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=33910)

/\|cazar 11 mei 2005 11:16

Vlaminken zit en geef een pootje ! DiRupo op zijn best.

11/05 Di Rupo steunt Verhofstadt.... onder voorwaarden

PS-voorzitter Elio Di Rupo is bereid zijn vertrouwen te schenken aan de regering en aan eerste minister Guy Verhofstadt, maar op voorwaarde dat communautaire vraagstukken, en in het bijzonder het dossier Brussel-Halle-Vilvoorde, van de agenda worden afgevoerd tot het einde van de legislatuur.

"We geven hem ons vertrouwen, op uitgesproken voorwaarde dat we de absolute garantie krijgen dat het vraagstuk Brussel-Halle-Vilvoorde volledig van de regering wordt afgevoerd. Ik wil niet dat er nog communautaire vraagstukken van deze aard tot het einde van legislatuur komen", verklaarde hij woensdag op de Franstalige radiozender Bel-RTL.

De Vlaminken doen hun eer van ruggegraatloos overmeesterbaar prutsvolk weer alle eer aan.

daiwa 11 mei 2005 11:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar

PS-voorzitter Elio Di Rupo is bereid zijn vertrouwen te schenken aan de regering en aan eerste minister Guy Verhofstadt, maar op voorwaarde dat communautaire vraagstukken, en in het bijzonder het dossier Brussel-Halle-Vilvoorde, van de agenda worden afgevoerd tot het einde van de legislatuur.

"We geven hem ons vertrouwen, op uitgesproken voorwaarde dat we de absolute garantie krijgen dat het vraagstuk Brussel-Halle-Vilvoorde volledig van de regering wordt afgevoerd. Ik wil niet dat er nog communautaire vraagstukken van deze aard tot het einde van legislatuur komen", verklaarde hij woensdag op de Franstalige radiozender Bel-RTL.

De Vlaminken doen hun eer van ruggegraatloos overmeesterbaar prutsvolk weer alle eer aan.

Dit bewijst nog maar eens wie hier de baas is!!!! Dat ze maar ineens die geldsluis dicht draaien tot het einde van de legislatuur. :twisted:

solidarnosc 11 mei 2005 11:24

Als dit geen "kaakslag" is voor Vlaanderen dan weet ik het ook niet meer. ;)

Vince 11 mei 2005 11:29

Ongelofelijk...hier zijn geen woorden voor.

de flandrien 11 mei 2005 11:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar

Nu is het onomstotelijk bewezen: de politici van SP.A en VLD zijn niet te vertrouwen en dienen bij de volgende verkiezingen zwaar afgestraft te worden. CD&V en NVA kunnen hun geloofwaardigheid enkel nog redden door deze middag een motie van wantrouwen in te dienen tegen de Vlaamse regering en die te laten vallen en een coalitieregering te vormen met Vlaams Belang.

Hans1 11 mei 2005 12:16

Kaakslag, kaakslag, goeie stamp in hun **** !:lol:

Knuppel 11 mei 2005 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1

Plots zo actief, Hans?

Krijg je er ook nog iets zinnigs uit of is dat teveel gevraagd van een nationale partijvoorzitter?

Hans1 11 mei 2005 12:24

Het is gewoon HILARISCH !!! Ik geniet !:-D

AVV 11 mei 2005 12:25

Awel, als de Vld en Spa bij de volgende verkiezingen nog voldoende stemmen halen om een regering te vormen, kan je maar één ding zeggen : Stomme Vlamingen, je krijgt wat je verdient.
Ik blijf tot nader order echter geloven dat ze zwaar zullen verliezen.
Dit mag en kan niet ongestraft blijven.

daiwa 11 mei 2005 12:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Plots zo actief, Hans?

Krijg je er ook nog iets zinnigs uit of is dat teveel gevraagd van een nationale partijvoorzitter?

Hij kan zijn leedvermaak met de Vlamingen niet op en zal hier misschien heel de dag ons uit lachen. :-(

Maar wie laatst ..................... ;-)

Hans1 11 mei 2005 12:31

Leve de federale frigo !!!:lol: :lol: :lol:

Geertje 11 mei 2005 12:35

Ik ben beschaamd in onze Vlaamse onderhandelaars. VLD en SP.a hebben bewezen dat Vlaanderen hen geen barst kan schelen. Het is erg te moeten zeggen maar als Spirit er niet geweest was, dan hadden de Vlamingen een grandiose nederlaag geleden en konden de franstaligen triomferen.

Dit geeft treffend aan dat de VLD en SP.a enkel in de macht en het geld geïnteresseerd zijn en dat het algemeen belang van Vlaanderen hen geen barst kan schelen.

Knuppel 11 mei 2005 12:36

Citaat:

Leve de federale frigo !!!:lol: :lol: :lol:

Houden ze in de federale koelkast misschien jouw unitaire droom warm, dat je zo extatisch bent?

Zo gaat die wel gauw stinken, hoor.

Hagal 11 mei 2005 12:49

Hoe meer dergelijke uitspraken van Di Rupo, hoe eerder het land hier echt uit mekaar zal vallen. Gisteren nog hoorde ik op mijn werk van gewone burgers dat de arrogantie werkelijk te gortig begint te worden.
Ja, er zijn nog schone dagen in het leven, en er zullen nog veel blijde dagen komen...

maarte 11 mei 2005 13:04

Kan iemand mij de teksten van de burgermanifesten bezorgen on-line AUB?

Horus 11 mei 2005 13:07

Citaat:

Ah!
Onze Unitarist die Vlamingen onder hun **** wil stampen.

Weer een bewijs van het unitaire gehalte van de BUB-ers

omaplop 11 mei 2005 13:55

Ik denk dat BHV wel in de frigo wordt gestopt, maar dat de tegenstand Walen-Vlamingen enkel maar zal groeien en uiteindelijk eindigen in een geweldige ontploffing.

En lang zal het niet meer duren, koning of niet: Di Rupo zal er nog spijt van krijgen.

jusbou 11 mei 2005 14:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Als dit geen "kaakslag" is voor Vlaanderen dan weet ik het ook niet meer. ;)

Sta je nu met al uw flyerskes SPLITS BHV.
Zo slecht nieuws is het nu ook weer niet, je kan straks u eigen weer gaan verkleden en door de straten van halle gaan paraderen.
Carnaval valt dan meer dan 1 keer per jaar

Tavek 11 mei 2005 14:32

Citaat:

Het is gewoon HILARISCH !!! Ik geniet !:-D

Inderdaad humor van de bovenste plank.

Wat was het woord dat de vlaamse regering gebruikte voor de tijdsduur van de splitsing ? ;)

Egidius 11 mei 2005 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek
Inderdaad humor van de bovenste plank.

Ik hoop voor u dat u kan blijven lachen als het Belang binnenkort 30 pct van de stemmen haalt.

Egidius

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be