![]() |
Nog altijd BHV in 2007!
Citaat:
Als ze het cordon nu niet verbreken tijdens de gemeenteraadsverkiezingen, dan maakt het tegen 2007 al lang niet meer uit. De absolute meerderheid wuift ons toe! ;) |
In 2007?:-P Waar zal ik in 2007 zijn? Met veel geluk niet meer in België!
|
Citaat:
Goed zo dus! |
Hoe erg ik de Waalse arrogantie ook vind, ik moet je gelijk geven.
BHV is een heel goed uitgangspunt voor de federale verkiezingen in 2007 Zo kunnen alle partijen eens goed kleur bekennen. Maar ja we kennen Verhofstad intussen wel al . . We zullen wel zien |
Citaat:
|
Waarom 2007? Omdat de franstaligen ervan uitgaan dat er tegen dan nog wat meer Vlaams-Brabantse gemeenten in B-H-V voldoende verfranst zijn om ze bij Brussel en/of Wallonië in te lijven?
|
Is die Verhofstadt eigenlijk op z'n kop gevallen? Hoe langer dat ze dat gezever uitstellen, hoe groter de communautaire spanningen worden. Straks ga ik nog geloven dat de PS en VLD liever België gesplitst zien dan BHV.
|
Tegen 2007 is al die flauwe truut rond BHV waarschijnlijk al lang vergeten... Maak jullie toch geen illusies! Er zal niks gesplitst worden! :-D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Paulus. |
Citaat:
Neen idd dat zal dan Vlaanderen zijn |
Citaat:
|
Na de verkiezingen van 2007?
Is dat een belofte? We kennen onderhand wel de waarde van uw verkiezingsbeloftes hoor mijnheer Verhofstadt. Ik bedank ervoor. Paulus. |
Ik denk niet dat we tot 2007 moeten wachten... ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
2007 is beslist door het Arbitragehof hé. Daar hebben Vlamingen noch Franstaligen iets mee te maken. |
Citaat:
Voila... Eindelijk iemand die het ziet. Waarom trachten zoveel mensen de feitelijke consequenties van het hele B-H-V-dossier onder de mat te vegen? B-H-V heeft *rechtstreekse* consequenties in de maatschappij. Heeft Verhofstadt het arrest van het Hof zelf niet goed begrepen, heeft ie het niet gelezen of kan het hem geen ruk schelen? :) Ongrondwettelijke verkiezingen, het zou wat zijn. We zouden weer een schoon figuur slaan in het buitenland, me dunkt :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be