Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   VLD-politica aangehouden ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=33947)

Brugge Veilig en Leefbaar 11 mei 2005 17:18

VLD-politica aangehouden !

VLD-politica B. die vorig jaar -gezeten naast Coveliers- op een persconferentie hartstochtelijk pleitte voor samenwerking met het Blok is aangehouden op beschuldiging van corruptie...
Zo gezien was/is er duidelijk zielsverwantschap, soort zoekt soort. :lol:

Bron VRT-nieuws van 18.00 uur

Fiere Vlaming 11 mei 2005 17:41

Operatie 'beschadig het VB' nummer zoveel... :roll:

garfield 11 mei 2005 17:44

culien :rofl:

Fiere Vlaming 11 mei 2005 17:48

staat niks van op internet... :roll:

Brugge Veilig en Leefbaar 11 mei 2005 17:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fiere Vlaming
Operatie 'beschadig het VB' nummer zoveel... :roll:

Daar hebben ze echt mijn hulp niet voor nodig, ze zorgen er met de regelmaat van een klok zelf voor... ;-)

maarte 11 mei 2005 18:23

het is de vld zijn dagje niet van hero 22% to 0%

deeko-diver 11 mei 2005 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
VLD-politica B. die vorig jaar -gezeten naast Coveliers- op een persconferentie hartstochtelijk pleitte voor samenwerking met het Blok is aangehouden op beschuldiging van corruptie...

zo kan ik het ook : soort zoekt soort ? Vandaar de koning zijn bezoek aan Remmery ??

Brugge Veilig en Leefbaar 11 mei 2005 19:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door deeko-diver
zo kan ik het ook : soort zoekt soort ? Vandaar de koning zijn bezoek aan Remmery ??

Klopt mogelijks, geen probleem voor mij... :-)

cosmos 11 mei 2005 19:23

het si wel duidelijkgenoeg ,men houd de corruptie zolang stil naar buiten toe,terwijl het niet anders is.Waar het niet boven water zou komen ,zal het nog wel lekker koken.Dan komt het vanzelf wel gaar naar boven.Vergeet dat ander iets mis doen,zie zelf dat je niets doet ,waar je zelf niet tegen kunt.Daar begint alvast dan de waarde van het zelf zijn .Geluk dat er mensen zijn die het oog hebben om verder te zien dan men steeds blijft naar staren.Het is de karma periode voor vrede in het eigen en met anderen te zijn .Zo dit is hoe ik hierover denk,veel geluk met wat jullie hierover denken .It's the love for youment beans,ying yang,zwart wit ,dat is nu eenmaal de realiteit,het is net een gelijkheid van jezelf in de mooiste eerlijkheid tot jezelf.Het is een recht van iedereen om gelukkig te zijn .till the next.

maarte 11 mei 2005 19:39

ook in aarschot vermoed men fraude was daar niet willy schellens burgemeester en spa' er

maarte 11 mei 2005 19:39

kan iemand dit bevestigen

voicelesscharlie 11 mei 2005 19:59

Citaat:

Die werkte in het zwart nog samen met de sossen.8)

mad_drone 11 mei 2005 20:15

zijn vld'ers niet de grootste opportunisten, gehaltegewijs? Ach ja. misdaad -> opgepakt. Connectie met andere partijen is vergezocht en absurd

cosmos 11 mei 2005 20:18

what ever

ik heb nog geweten dat men in Antwrpen niet meer kon ademenen van de corruptie.En nog steeds tracht men niuewe systemen te doorzien om het aan de kaai te leegen zonder dat iemand het heeft gezien.groetjes )
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door voicelesscharlie
Die werkte in het zwart nog samen met de sossen.8)

Pollebru 11 mei 2005 21:01

Ne sos burgemeester in Aarschot, ja ze kunnen blijkbaar niet van de vetpotten afblijven.

[email protected]

vermeld op alle vlaamse nieuwszenders

Guderian 16 mei 2005 23:55

Citaat:

VLD-politica B. (...) is aangehouden op beschuldiging van corruptie...

:twisted: Leedvermaak kan leuk zijn.

Brugge Veilig en Leefbaar 17 mei 2005 08:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
:twisted: Leedvermaak kan leuk zijn.

Ja, vooral als ze zo "dik" zijn met de partij van "waarden en normen"...:lol:

puud 17 mei 2005 10:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cosmos
het si wel duidelijkgenoeg ,men houd de corruptie zolang stil naar buiten toe,terwijl het niet anders is.Waar het niet boven water zou komen ,zal het nog wel lekker koken.Dan komt het vanzelf wel gaar naar boven.Vergeet dat ander iets mis doen,zie zelf dat je niets doet ,waar je zelf niet tegen kunt.Daar begint alvast dan de waarde van het zelf zijn .Geluk dat er mensen zijn die het oog hebben om verder te zien dan men steeds blijft naar staren.Het is de karma periode voor vrede in het eigen en met anderen te zijn .Zo dit is hoe ik hierover denk,veel geluk met wat jullie hierover denken .It's the love for youment beans,ying yang,zwart wit ,dat is nu eenmaal de realiteit,het is net een gelijkheid van jezelf in de mooiste eerlijkheid tot jezelf.Het is een recht van iedereen om gelukkig te zijn .till the next.

Ik begrijp niets van uw post. Is dit wel nederlands?
Indien ge anderstalig zijt en probeert in het nederlands te converseren dan kan ik het begrijpen en proficiat voor de moeite.
Indien ge vlaming of nederlander zijt dan awoert.

Haider 17 mei 2005 13:16

Citaat:

Liberalisme leidt steeds tot corruptie.

Guderian 17 mei 2005 13:20

Citaat:

Ja, vooral als ze zo "dik" zijn met de partij van "waarden en normen"...:lol:

Neen, dat is niet van belang.

Wel omdat het om een liberale teef gaat.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be