![]() |
Hoe kunnen wij Verhofstadt verwijderen van de macht ?
Ik mag er niet aan denken dat volksverrader en machtgeilaard Verafstoot nog tot 2007 de regering van dit land zal leiden. Is er hier echt niets tegen te beginnen ? Misschien moet er maar eens een grote en gewelddadige Vlaamse betoging en bezetting van Brussel georganiseerd worden. Indertijd toen de boeren naar Brussel gingen om te betogen had men altijd schrik omdat die boeren de volledige stad bezetten en er niet voor terugdeinsden om geweld te gebruiken. Wel dat zou er ook moeten gebeuren met alle Vlaams-nationalistische verenigingen en partijen samen met de burgemeesters van Brussel-Halle-Vilvoorde. Bezetting van Brussel, staking en wegblokkades tot Verafstoot en zijn franskiljonne regering ontslag neemt !
Ik hoop dat Voorpost, Ronduit NVA, TAK, NSV, Vlaamse Jongeren, Vlaams Belang en anderen hun verantwoordelijkheid zullen nemen. En het mag er stevig aan toe gaan ! MET ANDERE WOORDEN ! HET WORDT TIJD VOOR ACTIE ! LAAT DE VLAAMSE REVOLUTIE MAAR OP GANG KOMEN ! |
:lol: De zielige commentaren maken het nóg grappiger! :lol: :lol: :lol: :lol:
|
DOEN !
aub kom op straat en maak collectieve afgang ! |
Schudden aan die boom! :twisted:
|
Citaat:
Het gaat nu niet om het VB he,maar om de ganse Vlaamse gemeenschap die zich verraden voelt door een hooghartige Gentenaar met Waalse trekjes die zijn job probeert te redden door op het belang van het land te wijzen,maar langs de andere kant meeheult met de wolf in het Bergense bos. |
Citaat:
|
Er moet iets gebeuren. Bijvoorbeeld een mars op Brussel inderdaad. En laat ze de wetstraat maar goed barricaderen...
|
count me in.
|
Alle partijen hebben de splitsing mee ondertekend in een schriftelijk akkoord...
een akkoord dat niets waard is, een vodje papier net als de grondwet, het arbitragehof is toch geen tuinierenclubje... |
Verhofstadt bannen naar Toscane.
|
De federale regering is verplicht tot geen enkele splitsing. Zij moeten hun regeerakkoord uitvoeren
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mars Op Brussel
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be