![]() |
Zeg nee tegen N-VA in 2006
Naar goede gewoonte zal de N-VA in 2006 weer kiezersbedrog plegen, zoals op 18 mei 2003, en op 13 juni 2004 het geval was. We zetten de feiten nog even op een rijtje:
Verkiezingen 18-05-2003: klik hier voor de verkiezingsspot De N-VA beloofde geen verbintenissen aan te gaan met grote partijen, want dan zou er geen rechtlijnige Vlaamse partij meer zijn. 2004: De N-VA pleegde kiezersbedrog door haar wagonnetje aan de CD&v te hangen. Verkiezingen 13-06-2005: http://www.belgischeunie.be/nva De 'onverwijlde' splitsing van de kieskring BHV is na bijna 1 jaar nog steeds niet doorgevoerd. Toen de N-VA verkozen werd, werd deze belofte opzij geschoven, en ging men zich bezighouden met 'belangrijkere' zaken zoals de Belgische kust vervlaamsen... Verkiezingen 2006: Wat zal het dan weer worden? Ik mag er niet aan denken. Flaminganten die nog een beetje moraal hebben, stemmen dus beter voor het VB: www.vlaamsbelang.org |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is de "Vlaamse" kust dan Limburgs?
|
Citaat:
|
Is Vlaanderen dan niet Belgisch?
|
Citaat:
|
Citaat:
zijn vlaanderen en belgie niet europees? waarom dan niet europese kust |
Citaat:
ik heb mij serieus getrompeerd door vandaag naar de plage te gaan zoiets |
Citaat:
|
Citaat:
Ich kal moaslands..... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je kritiek op de NVA moet waarschijnlijk verdoezelen dat het VB zelf geen volwaardig programma heeft.
|
Vlaams-nationalisten met haar op hun tanden, en in alle partijen is nog niet zo slecht.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be