![]() |
Zeg NEEN tegen het VLAAMS BLOK
Ik weet het hun naam in "belang" verandert is, maar in de feiten is er niets, maar dan ook niets verandert. Zijn zijn en blijven het veroordeelde "blok"!
1. Want ze zijn en blijven een racistische partij. 2. Heel het partijprogramma, wat men bezwaarlijk een politie programma kan noemen, staat bol van elementen van uitsluiting en revanschisme. 3. Zonder zelf één alternatief aan te bieden willen zij eigenlijk alleen en uitsluitend de splitsing van België. 4. Wat ze anderen verwijten (ingaan tegen de grondwet enz.) doen ze lustig zelf en verkopen het op een vervlakkende en populistiche wijze. 5. Zelf bieden ze geen enkele oplossing, noch voor de samenleving in een land als België , zelfs niet in Europa, laat staan in een eenwordende wereld, noch voor de sociaal-economische vraagstukken van deze tijd. 6. Ondanks deze absurde en politiek onwaardige houding lukken zij erin de franstaligen tegen de vlamingen in het harnas te jagen. 7. Meer nog, trachten zij alle politieke en sociale verworvenheden te destabilseren en te ondergraven. Meer dan ooit moeten ALLE vlamingen beseffen dat de antipolitiek van het VB, aldus één van de grootste oorzaken is van de politieke wanorde en onzekerheden van het ogenblik. Dus... ZEG NEEN AAN ALLES WAT MET HET VB TE MAKEN HEEFT |
Citaat:
|
Citaat:
:-D LOL |
Citaat:
|
Hij is gewoon gefrustreerd en wil zijn mening kwijt ;)
Ach Doffer, gelukkig denken meer dan 1 miljoen Vlamingen daar anders over hé :) |
Citaat:
Laten we ff eens rebels doen...:die18: |
Citaat:
Politiek moet constructief zijn. |
Citaat:
|
Het feit dat de mensen vroeger dachten dat de wereld plat was, heeft niets te maken met het Vlaams Belang ;)
|
Heeft niets met frustraties te maken... Doe verduiveld jullie ogen open.
....Voor het VB ze sluit! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet dat ik nu betonblokken op mijn hersenpan zal krijgen van de linkerzijde, maar ik ben best wel fan van Mark Eyskens :p. Meest erudiete man in de politiek (alhoewel hij geen gedichten kan schrijven of een goed schilderij kan maken ;)) |
Citaat:
|
Amrod, vergis je toch maar niet. Er IS inderdaad veel informatie maar of en hoe de grote meerderheid van de vlamingen die ook gebruiken is zeer de vraag. Voor velen is de TV de enige bron van informatie en dan nog. Neem daarbij de vervlakkende en de absolute vereenvoudiging (populisme) van moeilijke problemen, maakt dat het VB een grote "massamisleidng" veroorzaakt en bewust organiseert. Domme?, neen , niets vermoedende mensen laten zich op sleeptouw nemen en beseffen niet eens dat elke mogelijke oplossing teniet gedaan wordt door de antipolitiek van Annemans, Van Hecke en consoorten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij kan de enkelingen bijspringen die hier op dit forum proberen te bewijzen dat Remmerie aanhield met Marijke onder druk van het Vlaams Blok... Bijven proberen... A propos: speel jij op weduwschap dat jij zo kort door de bocht gaat?:rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be