![]() |
Tijdelijk vereniging van Vlaamse politieke partijen
Wat we nodig hebben is een tijdelijke vereniging van Vlaamse politieke partijen
om de onafhankelijkheid van Vlaanderen voor te bereiden en uit te roepen. Die tijdelijke vereniging kan daarna ontbonden worden. Eno2 for President! |
Ja zenne.
|
Hadden de Vlamingen geen tijdelijke vereniging in de kamercommisie om BHV te splitsen.
Droom verder, uw TV kan BHV nog niet eens doorduwen, hoe wil je dan het hele land splitsen? En dan heb je nog het volk tegen ook! :roll: |
Citaat:
"L'espoir fait vivre" zoals men zegt... :-) |
Citaat:
Jongen, er valt niets voor te bereiden! De meerderheid van de bevolking wil géén onafhankelijk Vlaanderen! Wake up!!! |
Citaat:
Te oud geworden voor hoop. (L' Espoir fait mourir, in mijn geval) "Plus ça devient vieux, plus ça devient con" is het enige, dat mij nog rest... |
Citaat:
Als we het dan gewoon eens uitriepen, dan, ipv voor te bereiden? Dat zou wél voor een paar oververhaaste ontwakens kunnen zorgen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik moet er minstens op een schild naartoe gedragen worden. |
Citaat:
feit is dat u, ookal is de bevolking ertegen, ijvert voor een unitair belgie. daar is op zich natuurlijk niets mis mee maar u moet datzelfde dan niet een ander onder de neus wrijven |
Citaat:
Maar jij ijvert voor de regressie naar het unitaire België. Dat maakt je een wereldvreemd atavist! |
Tja, de toer opgaan van de CCC is ook de oplossing niet.
Dus blijven dromen he. |
Citaat:
Als België perfect federaal werkt, ben ik al héél content! |
Citaat:
|
Citaat:
= "schtroumpf vert" et "vert schtroumpf" nee ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Perfectie is van de Belgische mozaïek-wereld niet, het rammelt in België, blijft rammelen en zal tenslotte uiteen rammelen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be