![]() |
Onafhankelijkheid nu!
Als de franstaligen de grondwet weigeren te respecteren dan moeten we België maar opblazen. Met hun halsstarige weigeringen en hun absurde eisen blokkeren ze al lang genoeg de goede werking van dit land. We worden al 175 jaar als tweederangsburger behandeld, welke Vlaming kan nu voor natie zijn die hem al de hele gechiedenis door heeft belazerd en als vuil heeft behandeld? Splitsen nu, en dan bedoel ik niet BHV maar wel Belgique.
VLAANDEREN ONAFHANKELIJK!! |
Pffff... :sleeping:
|
Citaat:
|
het wordt tijd voor het Tjechisch - Slovaaks voorbeeld te bestuderen en te volgen.
Die scheiding tussen de twee landen verliep zonder problemen... 8) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wel hier en daar zijn er nog stukken muur van berlijn te koop... Goei occasie, ;-) |
Het is niet verboden om te dromen, daar zal het ook bij blijven.
![]() |
Citaat:
|
Het is een symbool dossier en bijgevolg ook belangrijk. Als je ziet welke toegevingen de franstaligen in het verleden in de schoot hebben geworpen gekregen en dan vragen wij de splitsing van een kieskring en dat is een onoverkomelijk probleem. Ik wil gewoon bedoelen dat we een signaal moeten geven dat we niet meer met ons laten sollen maar dat was buiten paars gerekend natuurlijk.
|
Citaat:
|
Omdat de franstaligen nu wel heel zeker weten dat zij alles kunnen en mogen en de Vlamingen toch op hun bek gaan door verraders zoals de VLD en de SP.a.
|
Ik begrijp trouwens niet dat iemand BHV een non issue kan noemen. De franstalige kolonisatie dmv imigratie en daarna weigeren de taal te spreken en faciliteiten te eissen om in een later stadia de taalgrens almaar op te schuiven dat noem ik niet niks. We verwachtten van allochtonen dat ze zich intergreren maar Waalse immigranten mogen hun gangetje gaan?
|
Citaat:
|
Citaat:
Want u gelooft toch niet één seconde dat de +/- 80% Franstaligen in Brussel voor Vlaanderen zullen kiezen?:? |
Citaat:
|
Citaat:
Andere prioriteiten zegt u. Wat heeft deze regering de voorbije zeven jaar dan gedaan buiten de snelbelgwet en het vreemdelingenstemrecht door onze strot rammen? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be