![]() |
FDF doet er nog schepje bovenop!
Nu Vlaanderen uitgeteld in de netten hangt, strooit het FDF nog wat zout in de wonde. Vlak na de Franstalige overwinning op Vlaanderen maakt Maingain bekend dat zijn partij nu ook de aandacht gaat richten op Vlaamse gemeenten zónder faciliteiten voor de Grote Franse Cultuur.
![]() Hij wil nu lijsten gaan indienen in ALLE Vlaamse randgemeenten. De verfransing dient dus te worden versneld in Meise, Zaventem, Grimbergen, St-Pieters-Leeuw, Hoeilaart, Merchtem, Overijse,.....enz Lang leve Belgie, ons eeuwige vaderland. ![]() |
Laat hem maar doen, hij zal er de Vlamingen enkel radicaler mee maken.
|
Citaat:
|
Cyaankali voor het FDF
|
Citaat:
Het is geen toeval dat zowel de belgicisten als de franstaligen BHV als overwinning zien... |
Citaat:
|
Ik vraag me af wat het FDF hiermee van plan is. Meer zieltjes winnen in Wallonië? Ze doen hun belgische of waalse zaak hier alleszins geen goed mee.
|
is het toeval dat de BUB, normaal reagerend als een troep willde biggetjes op "flamigantische" eisen, hier wéér stilzwijgt????
|
De flaminganten hebben de doos van pandora opengemaakt.
Geen wonder dat er nu vanalles uitkomt........ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geestig dat die schotelvod van een Vander Kelen het nodig vond in de Zevende Dag namens B-Plus de VLAMINGEN van imperialisme te komen beschuldigen...
Hoeveel meer bewijs heeft een mens nodig dat de agenda's van belgicisten en de rabiate francofonie gewoon samenvallen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
een logische gewone splitsing van dat kiesarrondissement omschrijven als het openen van de doos van Pandora is de waarheid geweld aandoen, face it Superstaaf. Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Voor de B-H-V-kwestie was er immers relatieve communautaire rust. Citaat:
|
Citaat:
Ligt daar geen betere oplossing voor B-H-V dan de splitsing: federaal één grote kieskring en iedereen stemt voor de politici ongeacht de taalgroep? |
Ik zou eens willen weten of bijvoorbeeld de Duitstalige Zwitsers ook zoiets zouden pikken van de Franstalige Zwitsers.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be